JSTePHN Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hei! Laptopen min har et merkelig problem:når man slår den på går den helt til windows login ca 30% av tiden, men vanligvis kommer den til POST,så kommer den understreken (_) oppe i venstre hjørne som vanlig, bortett fra at den ikke blinker, og ikke fortsetter til windows. Lar man den stå sånn starter plutselig viftene å slå seg av og på, (vanligvis starter ikke viftene i det hele tatt (bortsett fra 1 sekund i starten) før windows boot animasjonen kommer opp) så kommer det opp noe skrift (kan sjekke hva det står om det er viktig) , og ber deg om å velge hva den skal boote fra, og når jeg velger harddisken (har bare en HDD i laptopen) står det "boot from bbs harddisk" eller noe lignende. Løsningen hittil har da vært å bare slå den av og på til den evt. booter vanlig. Det eneste jeg har prøvd er å resette BIOS, men det hjalp ikke. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 ville prøve å reinstallere windows. Også mulig å oppgradere BIOS. Lenke til kommentar
JSTePHN Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 ville prøve å reinstallere windows. Også mulig å oppgradere BIOS. Ok, jeg skal kanskje prøve det senere, men vil vite om det er mulig uten å reinstallere windows først. Skal oppdatere BIOS nå. Fikk nettop en BSOD etter POST med 0x7e error kode. Rakk ikke å se meldingen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 om du har noe interresant inne på disken. skru den ut og koble den til en annen maskin for å kopiere ut filene dine. deretter er det bare å rive seg løs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå