mobilen.no Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Utvikler smartklokke i eksklusive materialer.Microsoft med Surface-klokke Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Siden det nevnes at klokka skal kjøre en modifisert versjon av Win8 er jeg spent på å se om apps kan lages i HTML/JS, om det i hele tatt er mulig å lage apps til klokka. Er også spent på å se hvor mye denne vil koste, og også hvordan den vil se ut. Microsoft lager ikke akkurat like estetiske produkter som Apple gjør, men designmessig liker jeg det de har gjort med Surface RT. Det står btw "Mivcrosoft" på forsida av tek.no. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Lurer på om man kan se hvor mye klokken er på disse nye "smartklokkene". 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Om prisen er rett... Men likevel: "støtte for LTE (4G)"? Må jeg har et eget abonnement til den? Det virker upraktisk. Endret 16. juli 2013 av Moskus 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Siden det nevnes at klokka skal kjøre en modifisert versjon av Win8 er jeg spent på å se om apps kan lages i HTML/JS, om det i hele tatt er mulig å lage apps til klokka. Er også spent på å se hvor mye denne vil koste, og også hvordan den vil se ut. Microsoft lager ikke akkurat like estetiske produkter som Apple gjør, men designmessig liker jeg det de har gjort med Surface RT. Det står btw "Mivcrosoft" på forsida av tek.no. Surface RT er nå ti ganger penere en iPad. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Om prisen er rett... Men likevel: "støtte for LTE (4G)"? Må jeg har et eget abonnement til den? Det virker upraktisk. Stusset også over den biten der. Skjønner ikke helt hvordan det skal virke, eller hvorfor for den sak skyld. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 .Det står btw "Mivcrosoft" på forsida av tek.no. Takk - fikset nå! Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg tror jeg kanskje tillhører den siste generasjonen som syntes det er kult med et vellaget klassisk urverk. Jeg er av den oppfatningen at man bærer ikke dress med et digitalt ur. Vet jeg er gammeldags Uansett liker jeg utviklingen. Ser for meg at man kan erstatte sykkelkomputeren og gjøre mange kule ting med disse smarklokkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg