Ovidia2 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Mystikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Ett herlig bilde, Tove Gjennomført med mykt blikk og gode myke overganger fra lys og skygger, nydelig modell som vanlig Dveler litt ved området på paraplyhåntaket, trekker litt oppmerksomhet, noe med de sprikende fingerne og den hvite stoffringen fra paraplyen eller hva det er Endret 16. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg er enig i at det et fint portrett. Perfekt plassering av skyggen fra paraplyen. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om plastringen ved håndtaket er plagsomt i veien, eller ikke. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Veldig fint portrett, med et underfundig, morsomt uttrykk Legger særlig merke til den fine skyggen parablystoffet kaster over øyenpartiet. Er ellers enig i at hånda og det hvite der tar litt oppmerksomhet - kunne sikkert med fordal ha dempa lys/kontrast her, evnt. brukt en beskjeden vignettering akkurat i dette hjørnet? 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Tusen takk alle sammen ..og takk Astrid for tips angående det hvite på paraplyen... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg