Gå til innhold

Releasedato på CM4 2003/04?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CM 03/04 vil bli sluppet i november. Dato er fremdeles usikker... Spillet baserer seg i stor grad på CM 4, men inneholder noen nye features, endel forbedringer på de gamle, samt oppdatert database osv.

Vi kan blant annet nevne:

- mulighet til å se lagrede kamper

- spiller/spiller relasjoner

- kåringer av månendes/årets mål

- klare forbedringer på treningsdelen

Kilde: www.cmnorge.com

:yes:

Lenke til kommentar
huff, får håpe kampene går raskere. CM4 ødela seg der, man skal maks ha tid til å lese to ord i setningen under en kamp! spenningen var borte  :-?

Sleit litt med det i starten jeg også, men etterhvert så MÅTTE jeg sette på høydepunktene slik at jeg fikk sett hvordan jeg spilte :-?

Hvis det nå blir slik at man får tilbake den gode gamle "turbo"-farten så ender jeg vel opp med den i 03/04 tenker jeg :)

Lenke til kommentar
huff, får håpe kampene går raskere. CM4 ødela seg der, man skal maks ha tid til å lese to ord i setningen under en kamp! spenningen var borte  :-?

men etterhvert så MÅTTE jeg sette på høydepunktene slik at jeg fikk sett hvordan jeg spilte :-?

:)

brukte det i begynnelsen jeg også, men blei så lei av at keane befant seg ute på sidelinjen i forsvar, når han skulle holdt seg i midten. CM4 var utrolig buggete når det kom (rushet som bare det), men nå er det heldigvis blitt litt bedre...

Lenke til kommentar

Jepp!

Listen med forbedringer er jo grei den, pluss at det er litt annet snacks også! Spiller- og lag-oppdateringene er jo topp i seg selv!

Det er ikke denne versjonen som kommer for tidlig, det er den forrige som var alt, alt, alt for sen! :o

Lenke til kommentar
Jepp!

Listen med forbedringer er jo grei den, pluss at det er litt annet snacks også! Spiller- og lag-oppdateringene er jo topp i seg selv!

Det er ikke denne versjonen som kommer for tidlig, det er den forrige som var alt, alt, alt for sen!  :o

Vil bare si en liten ting her jeg.. Etter man har lagt inn siste Patch funker spillet helt flott. (Etter min erfaring.) Og om man er litt på hugget laster man ned spiller og lag oppdateringer som er privar mekket :wink:

Den her feks:

http://www.cmsorted.net/?page=download

meget bra erfaring med CM-sorted sine.. Bare et tips ;)

Og litt mer on-topic:

Gleder meg ærlig talt ikke så frykterlig mye.. og tviler egentlig på at jeg kommer til å bruke penger på det, men man får nå bare se! forrøverig kjempe-fan siden CM 1 og eier orginale av alt, så er hard-core CM spiller.. Bare sånn om noen var tvil :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...