kaaasen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tittelen sier alt. Er det noen som vet noe om releasedatoen på den nye CM-oppdateringen? Har ikke sett noe på SIGames.com ennå, men det kan da ikke være veldig lenge igjen? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 CM 03/04 vil bli sluppet i november. Dato er fremdeles usikker... Spillet baserer seg i stor grad på CM 4, men inneholder noen nye features, endel forbedringer på de gamle, samt oppdatert database osv. Vi kan blant annet nevne: - mulighet til å se lagrede kamper - spiller/spiller relasjoner - kåringer av månendes/årets mål - klare forbedringer på treningsdelen Kilde: www.cmnorge.com Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 O.K. Da er hvertfall måneden for kjøpet satt, så får man se hvor lenge jeg får klare meg med CM4 2002-03. Gleder meg masse til den nye oppdateringen kommer, for da skal jeg spille dagen lang i flere måneder - MINST! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 huff, får håpe kampene går raskere. CM4 ødela seg der, man skal maks ha tid til å lese to ord i setningen under en kamp! spenningen var borte :-? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 huff, får håpe kampene går raskere. CM4 ødela seg der, man skal maks ha tid til å lese to ord i setningen under en kamp! spenningen var borte :-? Sleit litt med det i starten jeg også, men etterhvert så MÅTTE jeg sette på høydepunktene slik at jeg fikk sett hvordan jeg spilte :-? Hvis det nå blir slik at man får tilbake den gode gamle "turbo"-farten så ender jeg vel opp med den i 03/04 tenker jeg Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 huff, får håpe kampene går raskere. CM4 ødela seg der, man skal maks ha tid til å lese to ord i setningen under en kamp! spenningen var borte :-? men etterhvert så MÅTTE jeg sette på høydepunktene slik at jeg fikk sett hvordan jeg spilte :-? brukte det i begynnelsen jeg også, men blei så lei av at keane befant seg ute på sidelinjen i forsvar, når han skulle holdt seg i midten. CM4 var utrolig buggete når det kom (rushet som bare det), men nå er det heldigvis blitt litt bedre... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er det noen som vet noe om releasedatoen på den nye CM-oppdateringen? www.tothegame.com har 28. november. Da er det 28. november. MERK! Inntil videre... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Aaaw! 28 November!??!!! Det er jo veeeeeldig lenge til Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 CM 03/04 Release date confirmation - 01/10/2003 Championship Manager 03/04 will be released on November 21st 2003, you can buy the game online now!! Kilde: SIGames Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Skulle tro det var litt mer entusiasme blant Championship Manager-fansen på Gamer.no/Hardware.no forumene Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Uff. Syns det kommer nytt CM spill litt for fort. Jaja. Får vel kjøpe CM 03/04 også, for CM4 rokker og CM 03/04 skal jo være mye bedre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Jepp! Listen med forbedringer er jo grei den, pluss at det er litt annet snacks også! Spiller- og lag-oppdateringene er jo topp i seg selv! Det er ikke denne versjonen som kommer for tidlig, det er den forrige som var alt, alt, alt for sen! :o Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jepp! Listen med forbedringer er jo grei den, pluss at det er litt annet snacks også! Spiller- og lag-oppdateringene er jo topp i seg selv! Det er ikke denne versjonen som kommer for tidlig, det er den forrige som var alt, alt, alt for sen! :o Vil bare si en liten ting her jeg.. Etter man har lagt inn siste Patch funker spillet helt flott. (Etter min erfaring.) Og om man er litt på hugget laster man ned spiller og lag oppdateringer som er privar mekket :wink: Den her feks: http://www.cmsorted.net/?page=download meget bra erfaring med CM-sorted sine.. Bare et tips Og litt mer on-topic: Gleder meg ærlig talt ikke så frykterlig mye.. og tviler egentlig på at jeg kommer til å bruke penger på det, men man får nå bare se! forrøverig kjempe-fan siden CM 1 og eier orginale av alt, så er hard-core CM spiller.. Bare sånn om noen var tvil Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Joda, CMSorted har greie oppdateringer de, men jeg foretrekker SIGames' oppdateringer/patcher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå