Gloria Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kan være lurt å invstere i større SSD. Har selv 240 GB, og det er deilig at jeg kan installere programmer uten å bekymre meg for diskplass. Kan også være lurt å velge GTX 780 med et sånt budsjett. Kjøpte selv denne og er temmelig imponert over ytelsen og spesielt kjølingen. Lenke til kommentar
Thomas Agatosh Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dir. link: Komplett.no liste nr.5 Bilde: Lenke til kommentar
Thomas Agatosh Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Om ingen sier imot går jeg ut ifra det er et godt kjøp og bestiller i morgen. Takk for hjelpen alle som svarte! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ville kanskje byttet ut SSDen med denne, samt byttet prosessorkjøleren med NH-D14 og skjermkortet med dette. Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Thomas Agatosh Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ville kanskje byttet ut SSDen med denne, samt byttet prosessorkjøleren med NH-D14 og skjermkortet med dette. Ellers ser det bra ut. Skulle gjerne lagt til den SSD'en, men budsjettet strekker ikke til... 16'ooo er strekt nok... Cpu kjøleren jeg valgte har jeg brukt tidligere, stille og stabil. Takk for innspill ! Lenke til kommentar
Hidalgo Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) En liten ting, hvorfor ASUS Maximus VI Hero og ikke Asus Z87-A ? Er lydbrikken og ROG-stasj forskjellen? Z87-A har dvi og displayport... Vrir hjernen min her, hjelp...? Edit. Z87-A har 2 mindre sata og usb innganger... Maximus har inngang for ROG OC Panel som mange skryter av... Endret 19. juli 2013 av Hidalgo Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Forskjellen mellom dem er tilkoblinger, samt at Z87-A vil nok overklokke noe dårligere. Ellers er det nok ganske likt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå