Manskow Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 To gode venner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 To trivelige kamerater det der Men jeg tror det er greit at det er litt glass imellom ... Liker komposisjonen; og det er lite tegn til refleksjoner. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 To trivelige kamerater det der Men jeg tror det er greit at det er litt glass imellom ...Liker komposisjonen; og det er lite tegn til refleksjoner. Hei, Tom. Lenge siden jeg hilste på deg under fotovandringen i Horten for et par år siden eller så :-). Jeg ville teste et av LX7's motivvalg som heter "gjennom glass" for moro skyld. Jeg vet ikke hva kameraet da gjorde, men som sagt gjorde det en grei jobb, ikke var det altfor mye lys der inne heller, da var også F1.4 greit å ha... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jepp; tiden flyr - det er på tide med et Hortenstreff igjen. Det var jo et fornuftig alternativ i samling av motiv-valg; ser ut som det gjorde jobben greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg