jollis Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 hei. En kompis av meg formaterte sin eksterne WD 2 TB harddisk. noe har virkelig gått galt her. i Diskbehandling er den oppført som Raw . når vi forsøker å formatere den igjen så er kommer meldingen kan ikke formatere. Har forsøkt å formatere den med Gparted live. Men det kommer etter en god stund opp feilmelding der også Husker ikke helt men mener det står noe om Bad sektor. Er det noe å gjøre med dette? Eller er Disken å regne som tapt? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Last ned HDtune og sjekk SMART verdiene på disken om det er mulig. Om ikke, bytt til fanen Error scan og kjør en scan av overflaten. Lenke til kommentar
jollis Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Ok.. Skal teste det nå.. Er det noe jeg skal se etter ? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 I fanen Health så har du "Status", denne bør være OK på alle. På error scan bør alle feltene være grønne etter endt scan. Ikke bruk quick scan! Lenke til kommentar
jollis Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Merkelig.. Kommer opp melding, programmet svarer ikke. Starter jeg opp HD Tune uten den eksterne disken koblet til pc`en starter programmet. Virker som den eksterne disken roter det til . Roter det til når jeg velger den i nedtrekks menyen .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå