Gå til innhold

Logget inn på SkyDrive for 1. gang og fant masse av bildene der fra før?

Anbefalte innlegg

Hei

Har en microsoftkonto men har ALDRI brukt SkyDrive.

Bestemmer meg for å logge meg på i kveld for å teste ut hva det er. Det som overrasker meg er at jeg finner masse av bildene mine der fra før av...

Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det dreier seg om over 150 tilsynelatende tilfeldige bilder. Må si jeg ikke liker å ha kontroll på dette, de er heller ikke lastet opp på Facebook så det kan ikke ha noe med det å gjøre.

Håper noen kan gi meg en forklaring på hvordan slikt kan skje!!

Edit:

Det skal sies at jeg har nettopp kjøpt og installert Office Home & Student og jeg vet at Office 2013 er sterkt knyttet til SkyDrive.

Bildene er heller ikke registrert som bilder i SkyDrive men som "filer".

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Hvordan mappe ligger de under i på skydrive?

Hvor ligger disse bildene opprinnelig?

-

Har vist noen bilder liggende på skydrive (som jeg ikke bruker) jeg også, men ser ut til at de er fra en periode jeg testet WindowsPhone.

Har prøvd å finne dem men er vanskelig å lokalisere alle, de ligger under en backup-mappe jeg har koblet til med en ekstern disk.

Bildene ligger også på en annen lik ekstern harddisk ikke koblet til maskinen og på en partisjon av stasjonsdisken på PC-en.

Alle bildene ligger indirekte under denne mappen og noen av bildene visste jeg knapt jeg hadde da jeg har ALLE bildene mine her. Det er på grunn av det jeg VET jeg ikke har gjort noe med disse i det siste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...