Gå til innhold

hotel problemer i Gøteborg


Anbefalte innlegg

Hei sjekket inn med en kompis i dag på Ørgryte hotel. Vi bestilte dette hotellet på expedia. Total prisen ble da 5000 sek for en voksen og et barn aka meg 17 år.

Dette var tydeligvis kun registrert hos hotellet som en voksen,men på reisebekrefelsen min så sto det et barn og voksen... nå vil de at vi skal betale mer. Hva skal vi gjøre?? Vi har gjort alt riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt Ekspedia med en gang. Det beste er å få dette ordnet på hotellet før du har betalt. Å få tilbake penger i etterkant når alle transaksjoner er ferdige kan du ikke regne med og det er uansett langt mere jobb.

 

Kom på kvelden til en hotell jeg hadde bestilt på booking.com og i rombeskrivelsen stod det at det var jacuzzi på rommet. I innsjekking sa de at det kun var var badekar på rommet og at de ikke hadde ansvaret for at andre hadde feil beskrivelse. Jeg regnet med at jeg ikke ville få noe ut av det, men skrev uansett en klage til booking.com før jeg la meg slik at de fikk korrigert rombeskrivelsen. Da jeg våknet hadde noen stukket et brev under døren. Der stod det at hotellet hadde blitt kontaktet av booking.com og at jeg hadde blitt oppgradert til hotellets største suite, det var det eneste rommet på hotellet med jacuzzi. :green:

 

Moralen er altså, klag straks til bookingselskapet mens du er på hotellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...