Gå til innhold

Er Ratchet and Clank All 4 One det beste R&C spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste av alle var helt klart den første trilogien. Resten er nesten bare å kaste. Ble nærmest trist i det jeg satt kloa i det første R&C på PS3. Fysjameg.

 

Gladiator (4) var heller ikke så ille dog.

 

Mulig det er fordi jeg begynte å spille disse spillene som veldig liten, så henger litt igjen :)

Lenke til kommentar

Det er forståelig det da. Hadde du fult serien fra begynnelsen, hadde du nok kommet opp med en annen mening. Serien tapte seg skikkelig ut på versjon 3.

 

Skaff deg en ps2 og spill gjennom de fire første. Det er også en god funksjon som etter at du har runna spillet, kan du runne igjen med samme våpen, bare at du kan oppgradere dem enda mer, samt drakter og alt annet. I tilleg til at spillet blir vanskeligere. Den dag i dag, spiller jeg fortsatt spillene i ny og ne.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke, forresten? Fordi man ikke spilte dem som yngre, når de var på par med den dagens gameplay og grafikk? I så fall kan jeg se det ponget..

Nei, det går bra å spille det slik og, men det er ikke det jeg foretrekker. Skal jeg spille det, vil jeg spille det slik jeg husker. Har mange minner derfra, og det var en del av barndommen. Det er nok mer der det ligger :)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Gleder meg mer til spillet som kommer etterpå. Er rimelig lei future-greia nå. Håper de klarer å gjøre noe nytt neste gang, og ikke bare gi oss samme spill i reprise enda en gang.

det er ikke i reprise, det er nytt spill med ny historie, mye bedre enn de 2 siste spillene de har utgitt. Etter de ga ut ratchet and clank all 4 one mistet jeg håpet men når jeg hørte det skal komme en siste del av future serien ble jeg kjempe glad, første gode spillet siden crack in time :) gleder meg sykt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

De gamle R&C spillene er de beste, nuff said.

Det skal jeg ikke argumentere på :) men vist vi ser bort fra den serien syns jeg future serien er den beste på denne generasjonen av konsoll, det blir jo også det første singel player spillet siden tools of destruction hvor ratchet og clank er sammen istedenfor separert slik som i crack of time og booty of quest

Lenke til kommentar

det er ikke i reprise, det er nytt spill med ny historie, mye bedre enn de 2 siste spillene de har utgitt. Etter de ga ut ratchet and clank all 4 one mistet jeg håpet men når jeg hørte det skal komme en siste del av future serien ble jeg kjempe glad, første gode spillet siden crack in time :) gleder meg sykt

Det er ikke bokstavelig talt reprise, men serien har vært ekstremt lik så langt. Det er ikke en direkte ny historie heller, men bare en fortsettelse av den pågående igjen og igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er ikke bokstavelig talt reprise, men serien har vært ekstremt lik så langt. Det er ikke en direkte ny historie heller, men bare en fortsettelse av den pågående igjen og igjen og igjen.

Jo men det er jo en serie, dette spillet skal være det siste spillet i quadrilogien. Etter det kan det hende de starter på en nye serie, jeg bryr meg ikke stort mye egentlig så lenge det er et tradisjonelt ratchet and clank spill ikke slike multiplayer spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...