MohWarfighter Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei! Jeg er en STOR fan av ratchet and clank og har netopp kjøpt All 4 One. Jeg er på ferie i polen og får ikke spilt det før jeg kommer hjem. Er dette det beste i serien eller? Hvilket er også best på ps3? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Den beste av alle var helt klart den første trilogien. Resten er nesten bare å kaste. Ble nærmest trist i det jeg satt kloa i det første R&C på PS3. Fysjameg. Gladiator (4) var heller ikke så ille dog. Mulig det er fordi jeg begynte å spille disse spillene som veldig liten, så henger litt igjen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hmm.. Jeg likte veldig godt Tools of Destruction, jeg.. og minispillet A Crack in Time.. Skal sies at disse var mitt første møte med R&C da, noe jeg nå angrer på, siden jeg liker disse spilla godt! Har ikke hatt PS før ver. 3 da.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det er forståelig det da. Hadde du fult serien fra begynnelsen, hadde du nok kommet opp med en annen mening. Serien tapte seg skikkelig ut på versjon 3. Skaff deg en ps2 og spill gjennom de fire første. Det er også en god funksjon som etter at du har runna spillet, kan du runne igjen med samme våpen, bare at du kan oppgradere dem enda mer, samt drakter og alt annet. I tilleg til at spillet blir vanskeligere. Den dag i dag, spiller jeg fortsatt spillene i ny og ne. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ratchet & Clank trilogien til PS2 fins vel i HD remake utgave nå. Mener jeg har kjøpt den(uten å ha spillt gjennom de enda ) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg har kjøpt HD-versjonen, men som Saapa har jeg ikke spilt det enda! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ratchet & Clank trilogien til PS2 fins vel i HD remake utgave nå. Mener jeg har kjøpt den(uten å ha spillt gjennom de enda ) Det blir rett og slett ikke det samme, desverre. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det kan sikkert diskuteres opp og ned og i mente, men smaken er som baken: todelt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvorfor ikke, forresten? Fordi man ikke spilte dem som yngre, når de var på par med den dagens gameplay og grafikk? I så fall kan jeg se det ponget.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hvorfor ikke, forresten? Fordi man ikke spilte dem som yngre, når de var på par med den dagens gameplay og grafikk? I så fall kan jeg se det ponget.. Nei, det går bra å spille det slik og, men det er ikke det jeg foretrekker. Skal jeg spille det, vil jeg spille det slik jeg husker. Har mange minner derfra, og det var en del av barndommen. Det er nok mer der det ligger Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Likte hele trilogien til ps2 i min tid jeg Jak&Daxter trilogien også Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg skjønner nostalgien i det, BananLaks.. Men, for ikke å slippe deg helt, hva var/er så mye bedre med de gamle spillene kontra f.eks Tools of Destruction, som jeg likte veldig godt!? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Noen andre her som gleder seg til ratchet and clank into the nexus? skal bli siste del av future serien:) Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Gleder meg mer til spillet som kommer etterpå. Er rimelig lei future-greia nå. Håper de klarer å gjøre noe nytt neste gang, og ikke bare gi oss samme spill i reprise enda en gang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Gleder meg mer til spillet som kommer etterpå. Er rimelig lei future-greia nå. Håper de klarer å gjøre noe nytt neste gang, og ikke bare gi oss samme spill i reprise enda en gang. det er ikke i reprise, det er nytt spill med ny historie, mye bedre enn de 2 siste spillene de har utgitt. Etter de ga ut ratchet and clank all 4 one mistet jeg håpet men når jeg hørte det skal komme en siste del av future serien ble jeg kjempe glad, første gode spillet siden crack in time gleder meg sykt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 De gamle R&C spillene er de beste, nuff said. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 De gamle R&C spillene er de beste, nuff said. Det skal jeg ikke argumentere på men vist vi ser bort fra den serien syns jeg future serien er den beste på denne generasjonen av konsoll, det blir jo også det første singel player spillet siden tools of destruction hvor ratchet og clank er sammen istedenfor separert slik som i crack of time og booty of quest Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 det er ikke i reprise, det er nytt spill med ny historie, mye bedre enn de 2 siste spillene de har utgitt. Etter de ga ut ratchet and clank all 4 one mistet jeg håpet men når jeg hørte det skal komme en siste del av future serien ble jeg kjempe glad, første gode spillet siden crack in time gleder meg sykt Det er ikke bokstavelig talt reprise, men serien har vært ekstremt lik så langt. Det er ikke en direkte ny historie heller, men bare en fortsettelse av den pågående igjen og igjen og igjen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det er ikke bokstavelig talt reprise, men serien har vært ekstremt lik så langt. Det er ikke en direkte ny historie heller, men bare en fortsettelse av den pågående igjen og igjen og igjen. Jo men det er jo en serie, dette spillet skal være det siste spillet i quadrilogien. Etter det kan det hende de starter på en nye serie, jeg bryr meg ikke stort mye egentlig så lenge det er et tradisjonelt ratchet and clank spill ikke slike multiplayer spill Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nja, selv en serie (eller spesielt en) trenger å fornye seg. Det har ikke R&T klart, og fra det jeg har sett klarer de det ikke i neste spill heller. Ergo venter jeg heller på det som kommer etter det, og håper vi får noe nytt for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå