MohWarfighter Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei! Jeg skal kjøpe et resistance spill og har tenkt å spille singleplayer og multiplayer. Hvem av de 3 er best til dette. Så lenge jeg har sett så synes jeg 1 ser best ut på trailerene. Hvem er best i din mening? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Jeg likte best 2`ern, selv om alle er bra i mine øyne. Ikke prøvd multiplayer. Du får kjøpt alle 3 i en pakke til 399,- her: http://cdon.no/spill...rilogy-21218509 Endret 18. juli 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Kjøp pakka, alle er brukbare spill. Personlig likte jeg det første best, og følte det andre prøvde litt for hardt å ligne på Halo. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Skjønner ikke at det går an og dra inn Halo i en Resistance tråd De er like like som Coca cola og Rema 1000 cola.(if you get my drift) Det er sikkert smak og behag. Jeg likte alle tre veldig godt. Men som ett enkelt spill er 3`r n klart best. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Nummer to og tre er mine favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå