Melfacion Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvilke mods anbefaler du til Morrowind? her er den offisielle siden med mods til spillet Foreløpig har jeg kun en mod innstallert : IndyBank Mod Har prøvd meg litt fram med TES:construction kit, og har laget meg et eget lite hus utenfor Balmora også... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 du burde prøve twin lamps modden. den er tøff. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 har leita rundt etter mods i ukesvis nå, og har kommet fram til følgende jeg har lyst til å dele med dere... Middle earth Mod en _veldig_ omfattende mod (les: total conversion) som tar sikte på å bygge midgard (eller middle earth om du vil), og da er det snakk om hele midgard basert på kart fra Tolkien himself, ikke bare stedene fra filmen (eller boka (de fleste er vel nevnt i en eller annen bok, da, men ikke LOTR)) Adventure Middle earth også en omfattende mod som vil bygge på tolkiens verker, men som (så vidt jeg har skjønt) dreier seg om settingen rundt filmen (ett lite minus at websiden er på tysk :/ ) engelsk faq her: det mest omfattende (tror jeg) er nok Tamriel rebuildt hvor hele tamriel (morrowind er bare en liten del av kontinentet tamriel.... noen andre som har sett andre spennende prosjekter? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 har leita rundt etter mods i ukesvis nå, og har kommet fram til følgende jeg har lyst til å dele med dere... Middle earth Mod en _veldig_ omfattende mod (les: total conversion) som tar sikte på å bygge midgard (eller middle earth om du vil), og da er det snakk om hele midgard basert på kart fra Tolkien himself, ikke bare stedene fra filmen (eller boka (de fleste er vel nevnt i en eller annen bok, da, men ikke LOTR)) Adventure Middle earth også en omfattende mod som vil bygge på tolkiens verker, men som (så vidt jeg har skjønt) dreier seg om settingen rundt filmen (ett lite minus at websiden er på tysk :/ ) engelsk faq her: det mest omfattende (tror jeg) er nok Tamriel rebuildt hvor hele tamriel (morrowind er bare en liten del av kontinentet tamriel.... noen andre som har sett andre spennende prosjekter? fintes det noen slike STORE modder som er ferdige og er brae? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 du burde prøve twin lamps modden. den er tøff. Og hva gjør den? link? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 du burde prøve twin lamps modden. den er tøff. Og hva gjør den da? link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå