RoSoka Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 har dette prog og ser at temp er den samme som temp i rommet! mitt spm: kan jeg bruke dette når jeg skal overklokke? (har athlon 1400) :wink: Lenke til kommentar
Lzr Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg bruker Vcool som er gratis i motsetning til CPUCool. http://www.naggelgames.de/vcool/VCool.html Det kjøler bra så lenge cpu ikke jobber. Senker temperaturen typisk med 6-8 grader. Ville ikke stolt helt på kun software kjøling, men det hjelper til å holder tempen lavere ved moderat bruk av maskinen. Spiller du spill eller lager divx o.l. vil den ikke gi deg noe lavere temp. Lzr. Lenke til kommentar
Mobsan Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Programmene avkjøler bare cpu'en når den ikke jobber. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Funker ikke vcool bare på AMD? Noen som vet om en lignende son funker på min gamle Pentium 2 ?? Ny maskin snart! Jippii !! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Mener at CPUCooL er et meget bra program, bare litt synd at utvikleren (Wolfram Podien) har hatt litt problemer med å få det til å funke med KT266(A)-baserte chipset. Men han oppdaterer ofte, så det blir nok fikset. Har allerede kjøpt programmet (utvikleren har lagt inn en veldig god cracke-beskyttelse som reduserer funksjonaliteten veldig hvis det blir forsøkt cracket...) og kan bruke det med god samvittighet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå