Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søster som leser kjærlighetsbrev


Anbefalte innlegg

Så plutselig begynte søsteren min å sitere et kjærlighetsbrev jeg hadde skrevet, og erte meg for det. Så hun hadde vært å snoket på rommet mitt. Hun har også lest sånne brev jeg har motatt før.

 

Er dette greit? Er rimelig flaut og sårende når hun går rundt og forteller til HELE familien hva jeg skrev og driver å siterer meg. Hvis jeg ikke hadde visst bedre hadde jeg banket henne opp. Blir bare så sur og flau, noeen som vet hva jeg kan gjøre? Anonym poster: a31ec2884c58ecab731ad108ed8d839f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rot i skuffen hennes og hent frem alle de forskjellige formene for vibratorer og dildoer hun har, og kast dem på typene hun har med hjem mens du roper "takk for lånet!".

 

Så han skal fremstille henne som en kvinne med kontroll over sin egen seksualitet og seg selv som en som tilfredstiller seg selv analt med sexleketøy han har stjålet fra sin egen søster og som deretter kaster de etter folk?

 

Ja.... mesterlig plan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så han skal fremstille henne som en kvinne med kontroll over sin egen seksualitet og seg selv som en som tilfredstiller seg selv analt med sexleketøy han har stjålet fra sin egen søster og som deretter kaster de etter folk?

 

Ja.... mesterlig plan.

Ikke si at du tok det seriøst? Jeg vet at ironi er vanskelig å fange i skriftlig form, men det må da være grenser.

Lenke til kommentar

Å lese andres brev er generelt uakseptabelt, men spesielt kjærlighetsbrev er ille. Dette skal ikke aksepteres og må tas opp til samtale. Du må si at du ikke finner deg i det og hvordan det får deg til å føle deg. Jeg håper det finnes noen voksne i nærheten du stoler på og kan prate med om det. Hvor gamle er dere?

 

 

Edit, jeg skrev et lite brev til din søster:

 

Hei anonyms søster.

Det er ikke pent å lese andres brev. Selv om man er søsken, har man rett på et privatliv. Det liker du kanskje også å ha selv? Jeg vet ikke hvorfor du syntes det var greit å lese de brevene, men du skal vite at det er det ikke. Du har gjort din bror sint og lei seg og skylder ham en skikkelig undskyldning. Jeg synes du burde gjøre noe hyggelig for ham en av de nærmeste dagene, som en del av undskyldningen.

Mvh.

 

Mann, 29

 

 

 

Ikke si at du tok det seriøst? Jeg vet at ironi er vanskelig å fange i skriftlig form, men det må da være grenser.

 

Uansett tåpelig å slå vitser når noen forsøker å få hjelp.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...