Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelige ekorn bilder, Jan Erik. V1 er kjempe flott men muligens en smule undereksponert, men kanskje jeg tar feil. V2 er det vakreste julepostkort, antageligvis pga. rota den sitter på, grønn granabar og nøttespisingen, en eller annen assosiasjon der og V3 er bare super duper flott :-)

Lenke til kommentar

Svært bra, lite å utsette på dette! Håper den ikke satte nøtta i halsen!? :)

Takker ;) Joda...jeg måtte slenge fra meg kamera og ta munn til munn metoden...til nøtta var ute...hehe;)

Nydelige ekorn bilder, Jan Erik. V1 er kjempe flott men muligens en smule undereksponert, men kanskje jeg tar feil. V2 er det vakreste julepostkort, antageligvis pga. rota den sitter på, grønn granabar og nøttespisingen, en eller annen assosiasjon der og V3 er bare super duper flott :-)

Takker ;) Ser den att det kan oppleves noe under eksponert,men er faktisk slik det ble tatt...og hvorfor tukle med en flott stemning... ;) ;)..prøvd flere versjoner men falt tilbake på originalen;)

Bare helt imponerende!!

Takker ;)

Ser V1 i `natt`lys nå og mener du har truffet helt riktig på eksponeringen, opplevdes som en bitte, bitte smule mørk når det var lysere ute.

;) ;) ;) ;)..kan jo legge til att i følge histogrammet behøvde jeg kun juster litt,ørlite,i skyggene her,og det var det mørke partiet på ryggen.Det som er så bra med Lightroom..LR viser med engang hvor det er undereksponert og overeksponert..så justerer man bare til blå/rød fargen er borte i histogrammet;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...