Gjest heipådeeg Skrevet 15. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg skal ta tatovering på underarmen om ca. en uke (har bestilt time), og bare lurer på om det har noe betydning for hvilken arm jeg velger å ta tatovering? Jeg vet jo at hovedpulsåren går langt høyrearmen, og jeg vet også at jeg bruket høyrearmen mest og tenker tatovering kan bli slitt til tider. Men har dette noe betyding? Bør jeg istedet tatovere venstre? Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 15. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Jeg skal ta tatovering på underarmen om ca. en uke (har bestilt time), og bare lurer på om det har noe betydning for hvilken arm jeg velger å ta tatovering? Jeg vet jo at hovedpulsåren går langt høyrearmen, og jeg vet også at jeg bruket høyrearmen mest og tenker tatovering kan bli slitt til tider. Men har dette noe betyding? Bør jeg istedet tatovere venstre? Det som sliter igjennom årenes løp er håndvask og sol-lys. Ergo holder den seg mye bedre på underarmen enn hånden, men hvilken underarm har neppe noen betydning. Endret 15. juli 2013 av aagmed Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg synes det er hakket finere på venstrearma, men det har jo ingen betydning;p Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2013 Har nok ingen betydning siden du kommer sikkert til å bli "hooked" og ta tattovering på begge underarmene eventuelt slik som meg. Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Man har vel vanligvis armbåndsur på vestre arm, derfor valgte jeg høyre da jeg tatoverte meg samme sted. Nå går jeg sjelden med armbåndsur, da, men læll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå