Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har kjøpt en kopi av windows 8 til nedlasting på microsoft butikken men får ikke lastet ned et iso bare en .exe fil som jeg ikke får åpnet. er det mulig å laste ned et iso noe sted til å legge på en minnepenn og installere på macen. Trenger hjelp fort. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har kjøpt en kopi av windows 8 til nedlasting på microsoft butikken men får ikke lastet ned et iso bare en .exe fil som jeg ikke får åpnet. er det mulig å laste ned et iso noe sted til å legge på en minnepenn og installere på macen. Trenger hjelp fort. Satser på at linken kjem te å hjelpe deg http://www.digitaltrends.com/computing/how-to-install-windows-8-on-a-mac/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Har lest det meste som finnes på nettet, har allerede kjøpt en kode og kommer ikke til å bestille noe OEM Disc. Har fått spurt en kollega av fattern om han kan ordne en nedlasting av iso siden de visst har en ordning med Microsoft. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du må bruke boot camp. Som skrevet, følg linken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg vet det som sagt har lest det meste på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå