Smedsrud Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 ? Kommer aldri til å skje, sier Google.Vil fjerne piratsider fra google-søk Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Nå når Google ikke gjerner linker til pirat materiale på sin søkemotor og henviser til at de må ta det opp med personer som eier nettsiden (via rettsapparatet), bør de saksøkes og stenges ned på samme måte som det er forsøkt gjort med ThePirateBay. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Visjoner Skrevet 15. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, vær så snill, kjære dumme platebransje... gå til krig mot Google... *gnir seg i hendene og henter popcorn* 13 Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Dette er allerede tilfellet med noen torrentsider. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Heldigvis gjør ikke google det så vanskelig likevel. På grunn av en klage vi har mottatt, regulert under USDigital Millennium Copyright Act, har vi fjernet 1 søketreff fra denne siden. For flere detaljer kan du lese klagen fra DMCA som gjorde at vi fjernet disse treffene på ChillingEffects.org. Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, vær så snill, kjære dumme platebransje... gå til krig mot Google...*gnir seg i hendene og henter popcorn* Slik at jeg ikke får kjøpt musikk mere? Får se kor du gnir deg i hendene og spiser popcorn når du er fri får musikk hjemme!! 1 Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Regner med det var Ironi? Vi blir aldri fri for musikk hjemme med mindre vi vil det selv. 2 Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, vær så snill, kjære dumme platebransje... gå til krig mot Google...*gnir seg i hendene og henter popcorn* Jeg kan ta med potetgull og Cola, så kan vi se på sammen. Dette blir bra 1 Lenke til kommentar
joebush Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Ja, vær så snill, kjære dumme platebransje... gå til krig mot Google...*gnir seg i hendene og henter popcorn*Slik at jeg ikke får kjøpt musikk mere? Får se kor du gnir deg i hendene og spiser popcorn når du er fri får musikk hjemme!! Tror du virkelig at musikk blir borte om dette skulle skje? Jeg tror heller at musikk blir friere. Industrien vil da kunne etablere ordentlig distribusjonskanaler og salgsmetoder fremfor hallikkvirksomheten som platebransjen driver med i dag. Endret 16. juli 2013 av joebush 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå