Gabsterino Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei bare lurer, I februar meldte jeg meg på et teorikurs over 4 timer for motorsykkel. meldte meg på dette enkelt over telefon. Møtte ikke opp på dette og varslet ikke i fra at jeg ikke kom. Skal jeg da få full kurs faktura i posten? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Stod sikkert noe om bindende påmelding og om en ikke møtte opp så måtte man betale uansett? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Klart du skal det. Du har bedt om å få delta på et kurs, og du har fått delta på det. Om du ikke hadde meldt deg på, hadde noen andre kunnet være der. Om du ikke betaler taper de dermed penger. At du velger å ikke møte opp er ditt problem. Påmelding på telefon er også bindende. Kan være litt knotete bevissituasjon, men her innrømmer du jo alt så jussen er forsåvidt greit. 2 Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jepp, det skal du. Firmaet som holdt kurset har jo holdt av en plass til deg så det at du må betale selv om du selv velger å ikke møte er jo bare logisk? Jobber som kursholder selv (så er kanskje ikke helt nøytral), en annen praksis ville vært økonomisk ruin for meg og min bedrift 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå