Sk!ppy Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Vindusspylerene i Passaten min sluttet plutselig å fungere når jeg kjørte for noen dager siden. Fyllte på spylevæske i håp om at det var det eneste som var galt, men det hjalp lite. Oppdaget lekkasje under høyre lykt, og åpnet opp. For meg så det ut som det var to dyser i èn, og den ene var borte (Sjekket på andre lykta, og her var begge to). For å opprettholde trykket koblet jeg bare av den dysa og tettet igjen ledningen som gikk dit, og lekkasjen stopped, men jeg får fremdeles kun skum. Jeg kan høre motoren prøver å dytte noe ut når jeg prøver å spyle rutene. Endret 15. juli 2013 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Indian Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du må bytte den en dyse først før evt feilsøking videre. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Så feil på èn dyse gjør de tre andre defekte? Skulle tro at så lenge du får tetta igjen så det blir trykk i systemet vil de resterende fungere òg. Edit: Vrei om lysbryteren, og spylern på venstre fremlykt funker (den spruter overalt). Endret 15. juli 2013 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Løste problemet ved å spyle høytrykksluft gjennom hele systemet flere veier og fikk ut noe skitt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå