Peisen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg har flyttet inn i ny leilighet i helgen og bruker til vanlig to skjermer. Når jeg skulle bruke den andre skjermen min idag fungerte den ikke. Jeg tok ut alle kabler, skrudde av strømmen, det funket heller ikke. Jeg prøvde å bytte om kablene, da fungerte skjermen, så det tyder på at porten på et vis har blitt ødelagt mens jeg fraktet pcen. Det ser nesten ut som en av de metallbitene som sitter inne i de små hølene på porten er borte, men jeg er ikke sikker. Jeg må se nøyere på det før jeg kan si det med sikkerhet. Er det mulig at noe sånn kan skje? Hva andre grunner kan det være? Jeg kjøpte grafikkortet i desember 2011, har garantien gått ut på det da? Kortet er forresten MSI GeForce 570 GTX Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) kryssbyttet du kabler? slik at du prøvde en kabel du vet fungerer i den porten som event er deffekt? Fort gjort å ødelegge en dvi-kabel når en flytter Ser mange MSI kort har 3 års garanti så kan ha flaks. men om noe er knekt pga. flytting får du nok ikke d på garantien Endret 15. juli 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Peisen Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, jeg kryssbyttet kabler. Jeg kjøpte kortet hos komplett, er det komplett jeg kontakter da eller må jeg gå direkte til MSI? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja da kontakter du komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå