Arodem Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Retro Crew tar får seg en av åttitallets mer sære spillsjangre. Les hele saken Lenke til kommentar
Humbux Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Et annet rad sportspill som også har blitt retro nå er 'ESPN Xtreme Sports' til PS1, hvor man kunne knocke ut eller spenne bein på motspillere i go' gammel Road Rash-stil. Utrolig kult spill. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Et annet rad sportspill som også har blitt retro nå er 'ESPN Xtreme Sports' til PS1, hvor man kunne knocke ut eller spenne bein på motspillere i go' gammel Road Rash-stil.Utrolig kult spill. Takk for tips! Har faktisk ikke spilt det. Lenke til kommentar
Metrolf Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ok, skal vi se... "www.mindless-raging-ganon.biz" Sånn, new homepage added Jeg kalte ham forøvrig "mindless raging Ganon" fordi Link (Zelda: OoA/OoS spoiler alert) forstyrrer Koume og Kotake, de to heksene, idet de skal til å ofre Zelda. Dette føkker opp Ganons "respawn" og han er da tydeligvis helt out-of-control Kult konsept, men på Gameboy kommer jo ikke dette frem gjennom noe annet enn en tekstboks, dessverre. Men likevel tøft;) Good episode, btw! Lenke til kommentar
JulesX Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ski or Die var vel en av de første spillene jeg hadde på PC, sammen med Ducktales: The quest for gold og Street rod.. På begynnelsen av 90 tallet på en svær laptop med svart/hvit skjerm! 1 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 California Games, Winter Games og de andre, var grunnen til at vi *saget!* av toppen på Joysticken på C64 slik at vi kunne springe raskere! Da det var mye enklere å bruke hele håndflaten for å ta den frem og tilbake. 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 California Games, Winter Games og de andre, var grunnen til at vi *saget!* av toppen på Joysticken på C64 slik at vi kunne springe raskere! Da det var mye enklere å bruke hele håndflaten for å ta den frem og tilbake. hehe! Kult Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) SkiFree er ikke det samme som Ski or Die, nei. Men det burde hete Ski AND Die, for du blir alltid spist av det dumme snømonsteret til slutt. Så fant vi ut at man kan kjøre mye fortere ved å trykke 'F', og da øynet vi et lite håp. Men endte likevel opp med å bli snømonstermat hver eneste gang... Endret 17. juli 2013 av Alkjeks Lenke til kommentar
RadAleks Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ok, skal vi se... "www.mindless-raging-ganon.biz" Sånn, new homepage added ;)Jeg kalte ham forøvrig "mindless raging Ganon" fordi Link (Zelda: OoA/OoS spoiler alert) forstyrrer Koume og Kotake, de to heksene, idet de skal til å ofre Zelda. Dette føkker opp Ganons "respawn" og han er da tydeligvis helt out-of-control Kult konsept, men på Gameboy kommer jo ikke dette frem gjennom noe annet enn en tekstboks, dessverre. Men likevel tøft;) Good episode, btw! Eg klarte jo selvfølgelig å tabbe meg ut å regge www.mindlessraginggannon.biz - Altså med to n´er.. ikkje bra.. Lenke til kommentar
RadAleks Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 SkiFree er ikke det samme som Ski or Die, nei. Men det burde hete Ski AND Die, for du blir alltid spist av det dumme snømonsteret til slutt. Så fant vi ut at man kan kjøre mye fortere ved å trykke 'F', og da øynet vi et lite håp. Men endte likevel opp med å bli snømonstermat hver eneste gang... Begynner å bli gammel å roter litt.. Får skylde på det, men ja det burde hette Ski and die.. lurer på om det er killscreenen til det spillet en får se når den snømonster tingen kommer? Lenke til kommentar
RadAleks Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Ski or Die var vel en av de første spillene jeg hadde på PC, sammen med Ducktales: The quest for gold og Street rod.. På begynnelsen av 90 tallet på en svær laptop med svart/hvit skjerm! Oh good lord! Eg hadde stålkontroll på fotografi brettene og fjellklatringen på min 386 med PC speaker skjærende i øret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå