EddieE Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei, Jeg har en ASUS-laptop som det dessverre har blitt sølet væske ned i. På fredag kom det et halvt glass pepsi max oppi der, og dette ble tørket bort umiddelbart. Etter å ha fått vekk alt på overflaten, og det man ser mellom tastene, så ble maskinen skrudd av. Et par av knappene fungerte ikke på dette tidspunktet. Da jeg skrudde pcen på igjen i dag (mandag), så fungerer forsåvidt alle tastene, men en hel haug av dem oppfører seg rart. Her er hva jeg har oppdaget foreløpig: æ = .æ eller æ. 9 = pil til venstre pil ned = enter 6 (numpad) = ld6 backspace = 4 (og noen ganger 9) ¨ = ¨5 d = ld6 (akkurat det samme som 6 på numpaden) 9 = 4 og noen ganger 9, akkurat som backspace l = ld6 (akkurat som 6 og d) Er altså mange av tastene som ikke gjør som dem skal, og særlig merkelig er det at d l og 6 (numpad) lager "ld6". Er det noe som har gått fullstendig galt i pcen min og det bare er å kjøpe ny, eller kan dette reddes på noe vis? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) kan være kortslutning i tastaturet. Prøv å koble til et eksternt tastatur om alt funker da burde det være nok med å bytte tastatur. "kjøp på ebay eller lignende" Endret 17. juli 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå