ostenxx Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei. Jeg er på hugget til å kjøpe meg en flat - tv, men det er en heftig jungel å sette seg inn i og jeg vet rett og slett ikke hva jeg bør gå for. Mine kriterier er følgende: Bør være minimum 47". Sitteavstanden er på rundt 2 meter. Må være LED og ikke plasma. Må ha minimum 4 HDMI - porter Bør ha et raskt panel og kunne brukes aktivt med PC (video, spill, surfing blant annet). Ghosting er no - go. Rammen bør være tynn og minimalistisk. Det er en fordel med en fungerende og rask nett-tv-løsning, men dette er ikke viktigste faktor da jeg kommer til å koble opp PC/Mac på den om noe tid. Som nevnt er budsjettet på maks 10 000 kr, men jeg er selvfølgelig litt fleksibel avhengig av om det gjelder et svært godt tilbud. Setter veldig pris på forslag her! Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hvis du går ned til 46 tommer ser det nå ut til at du kan få en Samsung i 8 serien til 9995: https://prisguiden.no/produkt/samsung-ue46f8005-175396 Med tanke på at den kom i april virker dette som et veldig godt tilbud. Vurderer å slå til selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå