Danielbros Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Hei. Jeg trenger noen tips om ny bærabar gaming-pc. Jeg fant denne, og syntes den ser bra ut, men er det noen som kan være bedre (som betyr ytelse i forhold til pris) http://www.multicom....00042/p10624840 Jeg ønsker en pc med: - 1080p skjerm - nvidia 700 serie - ssd+hdd (må ikke ha ssd) - ikke tenk på OS (det har jeg) på bærbar pc så er det det samme om det er 15'' eller 17'' Tar gjerne imot forslag om bærbar og stasjonær Budsjett maks 14,5k Endret 15. juli 2013 av Danielbros Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du vil få mye bedre ytelse ved å velge stasjonær, men du mister portabiliteten til en bærbar. Kommer vel egentlig litt an på hva du prioriterer. Lenke til kommentar
Danielbros Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Du vil få mye bedre ytelse ved å velge stasjonær, men du mister portabiliteten til en bærbar. Kommer vel egentlig litt an på hva du prioriterer. Jeg liker helst å kunne bevege meg litt rundt, men jeg har jo en bærbar fra før. Den er helt grei til å spille på, men jeg kan få 4-5k for den og da har jeg bare den stasjonære. Og som du sier så får man bedre ytelse med en stasjonær, men jeg syntes det er mer gunstig med en bærbar siden den er lettere å ta med seg rundt. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Se hva multicom.no har å tilby. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvis du vil ha en bærbar gir P150E veldig mye for pengene. Du kan også gå for den nyere modellen P150S som er noe kraftigere. Lenke til kommentar
Danielbros Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Hvis du vil ha en bærbar gir P150E veldig mye for pengene. Du kan også gå for den nyere modellen P150S som er noe kraftigere. Joa. De er bra de, men det som gjorde at jeg så på P177S og P157S var jo den kule touchpaden og lyset under tastaturet Og fordi jeg trenger ikke SSD på 240GB. Den er mest for OS og mest brukte programmer (nettleser, steam o.l.) Pluss at P177S er 17'' og litt billigere. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Bare å gå for P177S hvis du føler den passer deg bra. Vær dog obs på at Multicom maskinene er kjent for å bråke en del, så vil du ha en stille maskin ville jeg heller gått for G-serien til ASUS. Lenke til kommentar
Danielbros Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Bare å gå for P177S hvis du føler den passer deg bra. Vær dog obs på at Multicom maskinene er kjent for å bråke en del, så vil du ha en stille maskin ville jeg heller gått for G-serien til ASUS. Ok. Jeg takker for all svar og assistanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå