Gå til innhold

Nå eller vente til halflife 2?

Nimzo

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny maskin i påvente av Halflife 2, og det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe nå, eller vente til Halflife 2 kommer ut? Eller har det ikke noe å si? Regner med endel folk finner ut de trenger å oppgradere når alle dx 9 spillene kommer ut.

Jeg ser ATI har en avtale med Valve når det gjelder å selge halflife 2 i bundelen til kortene.. Lønner det seg å vente til disse kommer på markedet, siden jeg skal kjøpe nytt skjermkort og spillet, så hvorfor ikke begge i en pakke?

Selger nettbutikkene grafikkort med spill i bundel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, regner med at du sparer litt på å kjøpte ATI bundlet. Men mener å huske at HL2 versjonen som fulgte med, ikke ville være en fullversjon. Men en mellomting mellom demo og fullversjon.

Og når HL2 kommer, har prisene sikkert sunket litt dagens hardware. Så tror du kan få litt bedre pc for samme pris hvis du venter :yes:

Lenke til kommentar

Tror den versjonen av HL2 som blir bundlet med, har full singleplayer, men ikke multiplayer. Valve har sagt at dem skal gi ut 3 versjoner av HL2, en fullversjon med både single og multiplayer, en multiplayer versjon og en singleplayer versjon. Vet ikke om du får kjøpt multiplayer only versjonen i butikken, men tror du vil få kjøpt singleplayer only versjonen, samt selvfølgelig fullversjonen. Men, vi får vel se. Ingenting er jo satt skrevet i stein ennå, siden spillet ikke er utgitt :)

Lenke til kommentar
  Sitat
Tror den versjonen av HL2 som blir bundlet med, har full singleplayer, men ikke multiplayer. Valve har sagt at dem skal gi ut 3 versjoner av HL2, en fullversjon med både single og multiplayer, en multiplayer versjon og en singleplayer versjon. Vet ikke om du får kjøpt multiplayer only versjonen i butikken, men tror du vil få kjøpt singleplayer only versjonen, samt selvfølgelig fullversjonen. Men, vi får vel se. Ingenting er jo satt skrevet i stein ennå, siden spillet ikke er utgitt :)

Dette lukter ganske riktig. Jeg kommer til å kjøpe fullversjonen med begge deler, ja takk :D Tror dere Steam når det først ? Jeg kjører Steam så det blir jo bare positivt ;)

Lenke til kommentar

Du får sikkert tak i HL2 over Steam først ja. Har hørt rykter om at dem kommer til å begynne sende ut HL2 ei uke før det kommer i butikkene for å takle den massive båndbredden som vil kreves. Men, ingen vil få spilt det før det blir offisielt utgitt, det vil bare ligge kryptert på harddisken din i opp til en uke før det blir utgitt ;) Men dette er jo bare rykter :)

Lenke til kommentar
  Sitat
Jeg skal kjøpe ny maskin i påvente av Halflife 2, og det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe nå, eller vente til Halflife 2 kommer ut? Eller har det ikke noe å si? Regner med endel folk finner ut de trenger å oppgradere når alle dx 9 spillene kommer ut.

Som alltid i PC-verdenen så vil du få mer for pengene om du venter en måned eller to til, så hvis du ikke har noen spill du trenger nytt grafikk-kort til nå er det alltids lurt å vente, men jeg tror ikke det er noen større grunn akkurat nå.

Hvis du ikke kjøper ATI-kort, men lurer på nVidia-kort er det derimot spesielt stor grunn til å vente. Det er god grunn til å tro at nVidia-baserte kort vil takle HL2 og andre DX9-spill klart dårligere enn ATI-baserte kort. Så hvis du ikke vil kjøpe ATI-basert nå, så børe du vente slik at du sikrer deg å ikke kjøpe katta i sekken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...