Cthulhu Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Datamaskiner trenger tross alt ikke søvn.La PC-en gjøre noe nyttig om natten (Ekstra) Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hos meg kommer Steams sommersalg godt med om natten, det blir en del spill som skal lastes ned :-) 3 Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Fin artikkel Men stusset på en ting Strømprisen er jo normalt sett lavere på natten enn om dagen, Der er sant, men for å få lavere priser må man ha ein smart strømmåler, og strømleverandøren må lese av strømforbruket hver time, noe som veldig få i Norge i dag har, og trur ingen strømleverandører bruker dette systemet i dag. Det er sagt at alle i Norge kommer til å ha smarte strømmålere innen 2019 1 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Altså man kan sette PCen i gang med å gjøre en ting som tar lang tid og/eller krever mye ressurser mens man sover? Du verden, det var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Altså, jo. Pcer er brannfarlige. Jeg kan ta fyr om min Pentium 4 står på over natten på naborommet. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Brukte folding at home for omtrent 10 år siden. Har begynnt å bruke det på nytt nå. Er jo beklagelig at regeringer verden over investerer så mye datakraft for å overvåke oss men de som gjorer research om kreft, altzheimer osv må vende seg til privatpersoner for å låne datamaskinene dems for å få jobben gjort.. Lenke til kommentar
siggen103 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Enig med deg i det. Hos meg går maskinen for fulle mugger med protein folding. Temperaturen kommer aldri over 67 grader på CPU(I7 2600) og aldri over 63 grader på GPU(Thahiti 7950). Jeg klarer ca. 91000+ poeng for dagen. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 null Sett PCen en plass der det ikke er farlig at det begynner å brenne, som på fliser på badet eller noe. Selvsagt vil PCen gå tapt, men det er bedre enn at huset går tapt. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Det var kødd og en veldig gammel post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå