Roger Roger Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) om du ser litt mer nøye ser du at det er statborgerskap fordelt på ulike land! FRP sier altfor mye uten at det gir mening! 1) bompenger skal vi ikke ha! 2) bruke mer oljepenger noe AP ville holde seg unna og kun bruke avkastningen av. 3) mer brutal innvandringspolitikk og har en kritisk oppførsel til muslimer ( kilde om du ønsker) 4) FRP står for markedsøkonomi , mens AP fører blandingsøkonomi 5) En rekke andre forskjeller du virker veldig ubevist og stiller spørsmål på spørsmål når du ikke klarer og svare på Sånn er det med partier i opposisjon, særlig Frp som aldri har vært i regjering. Partier som er i opposisjon kan slenge med leppene og love både det ene og det andre, fordi de ikke har noe ansvar. Slik var det også med SV før 2005, hvor det ble lovet varm mat i skolene og fattigdommen kunne strykes med et pennestrøk. Endret 16. juli 2013 av Roger Roger Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 om du ser litt mer nøye ser du at det er statborgerskap fordelt på ulike land!Om du leser tittelen på tabellen litt mer nøye vil du finneAsylsøknader fordelt på statsborgerskap 2012Hvilket oversatt fra byråkratisk til norsk betyr hvor de som søker asyl kommer fra. FRP sier altfor mye uten at det gir mening!Det har de til felles med alle andre politiske partier. 1) bompenger skal vi ikke ha!2) bruke mer oljepenger noe AP ville holde seg unna og kun bruke avkastningen av. Disse "gir mening" selv om du tydeligvis er av en annen mening. 3) mer brutal innvandringspolitikk og har en kritisk oppførsel til muslimer ( kilde om du ønsker)Ser gjerne din kilde, selv om jeg nok tror påstanden er riktig, men der er omtrent som å sammenligne Hitler med Stalin og si at den ene er værre enn den andre. 4) FRP står for markedsøkonomi , mens AP fører blandingsøkonomiDet stemmer rett og slett ikke, de står begge for det som du kaller blandingsøkonomi du virker veldig ubevistHva betyr det? At jeg sover nå? og stiller spørsmål på spørsmål når du ikke klarer og svare på Jeg stiller spørsmål når du ikke er klar i dine utsagn, eller når jeg anser at spørsmål muligens vil være hjelsomme. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Sånn er det med partier i opposisjon, særlig Frp som aldri har vært i regjering. Partier som er i opposisjon kan slenge med leppene og love både det ene og det andre, fordi de ikke har noe ansvar. Slik var det også med SV før 2005, hvor det ble lovet varm mat i skolene og fattigdommen kunne strykes med et pennestrøk. At varmmat skal gis på skolen er ikke en stor deal,og kan heller ikke se at SV har sagt at fattigdom skal strykes tvertimot at de skal jobbe på å bekjempe det! Lenke til kommentar
Fantasy check Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 1) haha, du skjønner at enkelte ting sjønner bare ikke folk i min alder. Det er en grunn til at aldersgrenser finnes er i verden. ja man kan mene at enkelte har like god fornuft og meninger som en godt erfaren myndig voksen, men poenget mitt er at det jeg mente med at " til og med jeg forstår det som såvidt har fulført grunnskolen" var at jeg hadde fornuften til å forstå det selvom jeg ikke er myndig. Grunnen til at aldersgrenser finnes er fordi foreldre har panikk for hva ungene deres vil gjøre og desperat prøver å kontrollere dette. Samfunnet vårt er tross alt basert på småbarnsfamilier. Det at man er ung betyr ikke at man trenger aldersgrensen som er satt for en. Man kan fortsatt være mer fornuftig enn en 50-åring. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ber deg fortsatt å endre trådtittelen, da lager heller jeg en skikkelig FrP 2013 tråd, fremfor denne som starter med å anklage oss for å være pro-Breivik Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 om du ser litt mer nøye ser du at det er statborgerskap fordelt på ulike land! FRP sier altfor mye uten at det gir mening! 1) bompenger skal vi ikke ha! 2) bruke mer oljepenger noe AP ville holde seg unna og kun bruke avkastningen av. 3) mer brutal innvandringspolitikk og har en kritisk oppførsel til muslimer ( kilde om du ønsker) 4) FRP står for markedsøkonomi , mens AP fører blandingsøkonomi 5) En rekke andre forskjeller du virker veldig ubevist og stiller spørsmål på spørsmål når du ikke klarer og svare på Om 1) Ja, den er en spesiell klassiker. I tillegg vil de heller ikke betale bilrelaterte avgifter, samt privatisere hele veibyggingen. Jada, vi får garantert bygget så mye mer veier med for lite penger, for lite arbeidskraft og tvilsomme private virksomheter som kan gå konkurs når som helst. Om 2) Også en klassiker med tanke på at de beskyder Ap for å bruke for mye penger. Med rein Frp-politikk ville Norge endt opp like blakk som Hellas på lang sikt. Om 3) Det vil nok bli en innvandringspolitikk basert på hudfarge og korrekt kulturell opprinnelse. Islam vil bli mer og mer uglesett at det vil true religionsfriheten. Menneskerettigheter skiter man i. Vi husker veldig godt hvor høylytt Frp applauderte Aps avskuelig håndtering av asylbarna. Om 4) Frp vil helst legge hele Norge på anbud om det hadde vært mulig. Om 5) Ja, forskjellene er enorme. Bl.a. brutalisering av arbeidslivet, legalisert menneskehandel (les: prostitusjon), kriminalisering av fattigdom, støtte av ulovlig okkupasjon og statsterrorisme rettet mot palestinerne på Vestbredden.... 2 Lenke til kommentar
Fantasy check Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Og sånn btw, angående forskjellene mellom Ap og Frp så er de en stor politisk verden omtrent helt like. De baserer begge verdiene av liv på økonomi, de er for samme styresett og de støtter opp under samme system. Arbeiderpartiet og Frp ser kun forskjellige ut om man ikke vet om den store variasjonen av ideologier som eksisterer i verden. En god metafor syns jeg er drikker: I verden har du flust av forskjellige drikker, det politiske systemet i Norge representerer vann og vann med sukker i. Altså, variasjonen er ekstremt liten. Ber deg fortsatt å endre trådtittelen, da lager heller jeg en skikkelig FrP 2013 tråd, fremfor denne som starter med å anklage oss for å være pro-Breivik Helt enig med at navnet på tråden bør forandres. Men det er ingen som har anklaget dere for å være pro-Breivik. Det er noen som har anklaget dere for å ha påvirket Breivik sine meninger. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Ber deg fortsatt å endre trådtittelen, da lager heller jeg en skikkelig FrP 2013 tråd, fremfor denne som starter med å anklage oss for å være pro-Breivik HEY du? vi diskuterer rundt om han har blitt påvirket i sin FPU periode eller av FRPs enkelte muslim kritiske påstander. setter ikke FRP i dårlig lys, om du har lyst kan jeg bytte det til " tror dere breivik ble til en vis grad påvriket av FRP" Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 At varmmat skal gis på skolen er ikke en stor deal,og kan heller ikke se at SV har sagt at fattigdom skal strykes tvertimot at de skal jobbe på å bekjempe det! Joda fattigdommen skulle bli fjernet med et pennestrøk sa Kristin Halvorsen, før hun gikk ut 4 år senere og beklaget for de fattige. http://www.tv2.no/nyheter/politisk/valg09/kristin-halvorsen-unnskyld-2870060.html http://www.tv2.no/nyheter/politisk/valg09/stoltenberg-benekter-aa-ha-sviktet-de-fattige-2901031.html "Under valgkampen i 2005 sa Kristin Halvorsen at fattigdommen kunne fjernes med et pennestrøk. Tidligere i valgkampen gikk hun ut og ba de fattige om unnskyldning for at regjeringen ikke har nådd dette målet." Ironisk nok har fattigdommen økt. Lenke til kommentar
Fantasy check Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 HEY du? vi diskuterer rundt om han har blitt påvirket i sin FPU periode eller av FRPs enkelte muslim kritiske påstander. setter ikke FRP i dårlig lys, om du har lyst kan jeg bytte det til " tror dere breivik ble til en vis grad påvriket av FRP" For ordens skyld bør du kanskje gjør dette ja, tittelen er misvisende. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Tja, det ville nok være noe nærmere det tema du åpnet med. Så kan jo "Samebror" åpne en tråd i undertema om valget hvor du kan "ta" FrP for deres diverse feil. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Om du leser tittelen på tabellen litt mer nøye vil du finneHvilket oversatt fra byråkratisk til norsk betyr hvor de som søker asyl kommer fra. Det har de til felles med alle andre politiske partier. Disse "gir mening" selv om du tydeligvis er av en annen mening. Ser gjerne din kilde, selv om jeg nok tror påstanden er riktig, men der er omtrent som å sammenligne Hitler med Stalin og si at den ene er værre enn den andre. Det stemmer rett og slett ikke, de står begge for det som du kaller blandingsøkonomi Hva betyr det? At jeg sover nå? Jeg stiller spørsmål når du ikke er klar i dine utsagn, eller når jeg anser at spørsmål muligens vil være hjelsomme. enig i det første , det er antall asyl søknader fra ulike land FRP har ikke en økonomi plan som kan kalles blandingsøkonomi. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dere har misforstått hva FRP driver med. FRP hater ikke muslimer. Det FRP hater er ulovlige innvandrere og kriminelle som kommer hit og voldtar norske kvinner. FRP ønsker å sende alle kriminelle ulovlige innvandrere ut av landet inkludert ROMFOLKA. Takket være 8 år Jensemann fra AP er Norge nå et luksusparadis for prostituerte og kriminelle tyver. Tyvene i Norge som ikke er norsk statsborger får ikke straff. Dette er noe det vil bli endret på hvis FRP kommer til makten. FRP hater ikke muslimer. De hater ikke religion. De hater ulovlige kriminelle innvandrere som raner den norske befolkningen. Spesielt hvor jeg bor på furuset. Er skogen veldig skittent og det er full av møkk fra romfolka hver gang jeg tar en gåtur i skogen. I don't think so. partiet har flere ganger prøvd med udokumentert skremselspropaganda å manipulere folk flest mot ikke-vestlig innvandring (dog spesielt rettet mot muslimer). Kanskje ikke rart at det er så påfallende mye rasistisk grums å finne i partiet sammenliknet med de andre partiene. Det var de rødgrønne som har innført sexkjøpsloven, som Frp og Høyre vil oppheve igjen. Og jo, også utenlandske kriminelle blir straffet, ellers er dere frepperes konstante hyling om overfylte fengsler av kriminelle utlendinger komplett meningsløs. Men nigerinaske prostituerte og deres hallikere ønsker dere derimot hjertelig velkommen, jaja. Det er ikke bare skogene som er skitten brune, det flyter generelt en skitten brun strøm av høyrenasjonalistisk breivikisme gjennom hele landet. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Joda fattigdommen skulle bli fjernet med et pennestrøk sa Kristin Halvorsen, før hun gikk ut 4 år senere og beklaget for de fattige. http://www.tv2.no/ny...ld-2870060.html http://www.tv2.no/ny...ge-2901031.html "Under valgkampen i 2005 sa Kristin Halvorsen at fattigdommen kunne fjernes med et pennestrøk. Tidligere i valgkampen gikk hun ut og ba de fattige om unnskyldning for at regjeringen ikke har nådd dette målet." Ironisk nok har fattigdommen økt. Dette viste ikke jeg , men forskjellen er at hun sier unnskyld/beklager, kan ikke huske at hagen har sagt for sine! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Høyre er godt over dobbelt så store som Frp, dermed vil vi også få mest mulig Høyre-politikk og minst mulig Frp-politikk i en eventuell blåblå regjering. Blir Siv Jensen finansminister kommer hun til å føre Høyres økonomiske politikk på lik linje som Kristin Halvorsen førte AP's økonomiske politikk da hun var finansminister. De blir et nikkedukke parti på lik linje med SP og SV. Dette viste ikke jeg , men forskjellen er at hun sier unnskyld/beklager, kan ikke huske at hagen har sagt for sine! Hvilke valgløfter har Hagen brutt? Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Høyre er godt over dobbelt så store som Frp, dermed vil vi også få mest mulig Høyre-politikk og minst mulig Frp-politikk i en eventuell blåblå regjering. Blir Siv Jensen finansminister kommer hun til å føre Høyres økonomiske politikk på lik linje som Kristin Halvorsen førte AP's økonomiske politikk da hun var finansminister. De blir et nikkedukke parti på lik linje med SP og SV. Hvilke valgløfter har Hagen brutt? Neinei, FRP har aldri vært i regjering så du kan uansett ikke ha brutt noe. Men han sier eks. "ikke alle muslimer er terrorister , men alle terrorister er muslimer". Kan ramse om en del sånne kritiske og brutale uttalelser . Endret 16. juli 2013 av ronaldinho97 Lenke til kommentar
Fantasy check Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Neinei, FRP har aldri vært i regjering så du kan uansett ikke ha brutt noe. Men han sier eks. "ikke alle muslimer er terrorister , men alle terrorister er muslimer". Kan ramse om en del sånne kritiske og brutale uttalelser . Alle terrorister er muslimer. Den var god. Jeg husker jeg leste en rapport fra et EU-utvalg som har skaffet seg oversikt over terrorhandlinger i Europa. 0,2 % var begått av muslimer. Så hvis noen hevder at alle terrorister er muslimer så er de rett og slett skikkelig på tryne. Lenke til kommentar
ronaldinho97 Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Alle terrorister er muslimer. Den var god. Jeg husker jeg leste en rapport fra et EU-utvalg som har skaffet seg oversikt over terrorhandlinger i Europa. 0,2 % var begått av muslimer. Så hvis noen hevder at alle terrorister er muslimer så er de rett og slett skikkelig på tryne. Carl i Hagen påstår det. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) FRP har ikke en økonomi plan som kan kalles blandingsøkonomi. i såfall har ikke dagens regjering noe "som kan kalles blandingsøkonomi" heller. Ettersom der er under 1% skillnad mellom regjeringen og FrPs planer. Endret 16. juli 2013 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 HEY du? vi diskuterer rundt om han har blitt påvirket i sin FPU periode eller av FRPs enkelte muslim kritiske påstander. setter ikke FRP i dårlig lys, om du har lyst kan jeg bytte det til " tror dere breivik ble til en vis grad påvriket av FRP" FrP er ikke kritisk til muslimer, har du lest programmet vårt? Der står det svart på kvitt at vi ikke forskjellsbehandler noen utifra tro, kjønn, hudfarge, rase osv. Og som jeg sa, så meldte Breivik seg inn i partiet fordi han trodde at de støttet hans innvandrersyn og når vi ikke gjorde det så meldte han seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå