Gå til innhold

I disse casemod-tider

Anbefalte innlegg

I forbindelse med et stort LAN-party som skal avholdes her i Narvik om kort tid, ble jeg forespurt om å skrive en snutt i denne forbindelse. Så nå legger jeg huet på stabben og griper selv om øksen - for det er ikke sikkert at dette blir så godt likt.

Men det gjør ikke så mye - dersom madammen ikke oppdager det, kan jeg jo ta en alvorsprat med noen av disse. :lol:

Noen flere her som skal på NaIT? Stikk innom standen og hils på, da vel! Du vil møte både Lars Bjerke og meg der - pluss en del svært interessant hardware! :)

For dere andre: vi lover å legge ut reportasjer!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
I forbindelse med et stort LAN-party som skal avholdes her i Narvik om kort tid, ble jeg forespurt om å skrive en snutt i denne forbindelse. Så nå legger jeg huet på stabben og griper selv om øksen - for det er ikke sikkert at dette blir så godt likt.

Nja, synes det var greit skrevet jeg. Det er klart at det kanskje må bli litt forenklinger her og der for at folk skal gidde å lese det, men sett utifra forutsetningene så har du gjort et godt arbeid. Det er kanskje litt vel sent å svare på det nå, men men, jeg gjorde det for det om.

Det er faktisk mulig at jeg flytter opp til Narvik til sommerene, spørs litt på skoleplass og slikt. Skal nemlig tilbake på skolebenken etter flere år med arbeid. Tenkte på RomIngeniør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Og hva er så vitsen med å bumpe tråden da?

Spørsmålet er: Hvorfor skrev du i det hele tatt den posten der? Ser ikke hensikten i slikt, i alle fall ikke når det er snakk om relativt aktuelle saker - selv om det omtalte LAN'et var i fjor høst, så gjelder tross alt "datarånerne" den dag i dag. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...