Razing911 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Heisann, min første post her og beklagelig trenger jeg litt hjelp Har nogenlunde greie på pc, bygd et par selv, kan feilsøke litt. Men har hatt et problem jeg ikke har fått løst selv, Etter siste driver fra AMD kom ut for skjermkortet mitt, Sapphire Radeon HD 7950 OC. Har det oppført seg litt sporadisk, etter ca 1 til 1,5 ukes tid med drivern så for jeg ikke spillt noe som helst, allt lagger, skjermkortet står å går konstant på 99% forbruk og som et resultat av dt går det noe opp i grader (60ish) Eneste fix er å fullstending reinstallere drivere og CCC. Har sendt det på retur til komplett.no der jeg kjøpte det fra, men de fant ikke eller greide ikke å fremtvinge problemet(?) den uken de hadde. Hva kan være problemet her? Setter stor pris på all hjelpen jeg kan få, har drivi å reinstallert driveren annen hver uke i 2-3 måndter nå Teorier: Windows install? Hovedkortet? PSU'n? Spec: MB:ASUS M5A99FX PRO R2.0, CPU: AMD FX-4300, quadcore GPU: Sapphire Radeon HD 7950 OC Vapor-X Ram: 8gb Crucial Ballistix Tactical PSU: Chieftec 650w OS: Windows 7 Home, 64bit (OEM) på en SSD. Endret 15. juli 2013 av Razing911 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Prøv en clean innstall av OS. Prøv forrige ccc driver + cap. OT: Er nok litt mer ytelse fra skjermkortet å gi, om du bytter til en bedre cpu. Endret 16. juli 2013 av MariusSR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå