Gå til innhold

Hvorfor Drm ikke fungerer så bra på konsoll + Steam

LarZen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Nei jeg syntes ikke det er useriøst å dra inn piratkopiering dersom spillutgiverne skulle fjerne funksjonaliteten av et spill. Når tilbudet er borte må man ty til andre kanaler.

Ja jeg bryr meg om hva MS gjør om 10 års tid, ettersom jeg har kjøpt spillene og vil kunne spille dem for altid. jeg drar fortsatt frem nintento 64 spillene mine (som fortsatt fungerer).

Du har kjøpt spillet, spillet er ditt, ingen DRM skal kunne ta det fra deg i fremtiden. 500 kroner er for mye penger til at spillet kun er et 10 års leieprodukt.

Du har selfølgelig lov til å ha din egen mening rundt dette og dette var min mening :)

Jeg synest piratkopiering er useriøst i en slik diskusjon i den grad det faktisk er ulovlig. Man bør holde seg til å sammenligne lovlige alternativer hvis jeg skal klare å ta argumentasjonen seriøst ihvertfall. Jeg kan jo piratkopiere XBLA spill til Xbox'en også, uten at jeg gidder å dra det inn som et argument for Xbox..

Jeg synes egentlig 500kr for leie i 10år er ganske billig jeg da. Om 10år har jeg forhåpentligvis bedre ting å ta meg til enn å spille gamle spill, så det er ikke noe jeg akkurat vektlegger mye..

Men vi kan godt være enig om å være uenig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thomas må sitte på inside informasjon. Han vet mer enn noen andre på hele internett om hvordan Microsoft planla Xbox One og hvordan alt skulle fungere.

Jeg sitter ikke på inside informasjon, men man må gjerne kjøpe konsoll og gamble på at det går bra, så får man heller sutre den dagen noen drar ut pluggen og man mister alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...