Hèxacôres Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Fordi at diskusjon.no er så innholdsrikt og nyttig for meg, vil jeg nå gi litt tilbake til dere brukere. Derfor vil jeg tilby en del av min server til dere, til å kjøre en spillserver som ett flertall ønsker seg. Server specs : http://www.hobbynerden.net/?page_id=92 Serveren leies av Hetzner, og har ca 30 i ping til oslo i minecraft. Jeg leide denne for å ha noe å pusle med, men merket jo fort at det å gå fra det gamle skrangelet jeg hadde i kjelleren her til en god server var veldig stort for meg. Serveren har mye kapasitet i forhold til det jeg egentlig trenger, derfor vil jeg gjøre dette for å "bruke den" samt å ha noe å pusle med. Så, er det noen spillønsker der ute ? EDIT !! Ny server. Link til info er lagt til ! Endret 7. august 2013 av Hobbynerden 2 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Dette er kanskje et teit ønske men Eldre Scrolls Online når det kommer ut, så vidt eg har forstått det vil jo alle spille på "server/realm/etc" men må vel være mulig å lage sin egen? Minecraft kjem sikkert til å bli fåreslott BF3 eventuelt 4 når det kommer ut. Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Jeg vil ha den, men bare om den er gratis. håper det er dette: 1. craftbukkit 1.6.2 2. minst 25 slots in game heter jeg det som jeg sendte deg på pm. Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg vil ha den, men bare om den er gratis. håper det er dette: 1. craftbukkit 1.6.2 2. minst 25 slots in game heter jeg det som jeg sendte deg på pm. Jeg glemte å spøre, er det hjemme hos deg eller er det bare en server host? Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg foreslår Cube World! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 21. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2013 Det er bare å komme med forslag, så lager jeg en poll etter en stund når man har endel forslag her. Jeg vil ha den, men bare om den er gratis. håper det er dette: 1. craftbukkit 1.6.2 2. minst 25 slots in game heter jeg det som jeg sendte deg på pm. Unnskyld, du mener at jeg skal gi deg en server gratis ? Det er snakk om at jeg skal hoste en server, ikke at du skal ha server. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Så du driver egentlig med markedføring av salg av plass på din egen server? Bare for å gjøre det helt klart, har du ingen planer om å gi ut gratis spillserverplass til de som ønsker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Så du driver egentlig med markedføring av salg av plass på din egen server? Bare for å gjøre det helt klart, har du ingen planer om å gi ut gratis spillserverplass til de som ønsker? Hæ? Skjønner ikke hvordan du kom til den konklusjonen. Han tilbyr seg å sette opp én spillserver som flertallet ønsker. MagnusHD1, derimot, gir uttrykk for at han vil ha hele serveren. Det var selvsagt ikke det som ble uttrykt i førsteposten. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Kanskje en wow server hadde vært noe ? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg har serverkraft nok. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg har serverkraft nok. Muligens, kva tenker du da? Ein gratis server (slik de uten gamecard kan spille) eller betalt? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Muligens, kva tenker du da? Ein gratis server (slik de uten gamecard kan spille) eller betalt? Det var det jeg tenkte, ja Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Det var det jeg tenkte, ja At folk må ha gamecard for å komme seg på den eller ikkje ? Men wow er jo kjempe feet Trur også alle her ville såtte pris på ein server Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Mente uten gamecard da. Gratis ofc. Hvis ikke er jo hele poenget borte. 1 Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det var et hyggelig forslag Jeg foreslår serverplass til Dayz-standalone (når det kommer), BF3, CS:GO eller minecraft. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) BF3 BF3 servere kan bare hostes hos EAs partnere.. Stemmer for en DayZ Stand alone (og kanskje en server for moden og?). Fordi at diskusjon.no er så innholdsrikt og nyttig for meg, vil jeg nå gi litt tilbake til dere brukere. Derfor vil jeg tilby en del av min server til dere, til å kjøre en spillserver som ett flertall ønsker seg. Serveren består av : 2stk quad-core 2,8Ghz 24gb ram 100mbit unmetered win 2008r2 x64 Serveren leies av Hetzner, og har ca 30 i ping til oslo i minecraft. Kan ikke du lage en pool, så ser vi hva som folk her inne vil ha mest? Kunne vært kult å hatt en avstemning på det, med de mest populære! Endret 7. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
code Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Stemmer for DayZ Mod, eller DayZ Origin. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Hvis noen orker å ta seg bryet å lage en liste, så kan jeg lage en poll. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Man må vel ikke kjøpe spillet, eller må man det Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Hele poenget med privat server er at det er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå