bjas Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hei, jeg bestilte et par deler på dustinhome.no nå på tirsdag, men har ikke hørt noe fra dem, og ettersom jeg fikk pakken fra komplett (kjøpt samme dag) to dager etter, lurte jeg på deres erfaringer med leveringsdager etter handel hos dustinhome.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Min erfaring er at det ofte tar rundt 2-3 dager før pakkene kommer. Var alle delene du bestilte på lager? Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Bestilte nettopp GoPro Hero 3 Black Edition fra Dustin. Hentet det på posten etter 2 dager. Bor på sørlandet. Har alltid vært fornøyd med leveringstiden til Dustin. Men det krever jo selvsagt at de har varene på lager. Har du fått e-post om at pakken er sendt? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tar normalt sett 1 dag lenger enn komplett siden de har leger i sverige og tiden fra sverige til norge gir en dag mer leveringstid. Det er ihvertfall min erfaring, og jeg har bestilt en god del fra begge. Dette så fremt varene er på lager så klart. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvis de sender fra Sverige, er det da grunnen til at det tar lang tid før man kan spore varen? Det er nå 29 timer siden jeg fikk en bekreftelse på at pakken er sendt, men sporingslinken anerkjenner ikke engang at forsendelsen eksisterer. Jeg har jo gode erfaringer med Dustinhome fra tidligere, men jeg blir litt bekymret når sporingen ikke gir meg noe info i det hele tatt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Bare for å sette det litt i perspektiv: Onsdag: Bestiller varer fra Komplett og fra Dustin. Torsdag: Mottar varer fra Komplett. Fredag: Bestiller flere varer fra Komplett. Lørdag: Mottar varer fra Komplett. Sporing av Dustin-ordre viser fortsatt "Ingen treff". Redigert: Sporingslinken til Dustin var heeelt feil. Hentelapp landet i postenkassen min i dag. Endret 27. september 2014 av Bradbury Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Bare for å sette det litt i perspektiv: Onsdag: Bestiller varer fra Komplett og fra Dustin. Torsdag: Mottar varer fra Komplett. Fredag: Bestiller flere varer fra Komplett. Lørdag: Mottar varer fra Komplett. Sporing av Dustin-ordre viser fortsatt "Ingen treff". Redigert: Sporingslinken til Dustin var heeelt feil. Hentelapp landet i postenkassen min i dag. Antar at du brukte Pick Up Point, da posten iaf. ikke sender pakker på lørdager... Eller at du bor i Sandefjord... Bor i Lillestrøm, og hit er det ca. slik: Komplett: 3-5 dager Netonnet: 3-5 dager Dustinhome: 1-3 Dager, så lenge varen er på lager Cdon: 3-7 Dager, avnhengig av hvor fort de sender Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Ja, jeg brukte Pick Up Point i Lørenskog. Pakken fra Dustinhome hentet jeg i Post-i-butikk, og fikk altså hentelapp etter tre dager. Det gikk kanskje en ekstra dag fordi jeg måtte få fysisk hentelapp i postkassen? I så fall ville det bare ha tatt to dager dersom sporingsnummeret var korrekt, eller hvis jeg hadde fått SMS/epost med hentekode. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har opplevd at hentelapp kommer etter helgen, når jeg hentet varen på fredag (Bruker sporingsappen) Ja, med Pick up Point går det fort, men det er jo mest fordi det er komplett sitt eget system, ikke posten eller lignende Har faktisk opplevd at varen kommer samme dag ^^ (På PuP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå