Kea Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Som dere kattemennesker sikkert vet har pus en tendens til å stikke baken sin i ansiktet på en og blotte rumpen. For en stund siden kunne jeg ikke unngå å legge merke til svarte flekker på det rosa området rundt selve anus på katten min, men jeg trodde det var skitt som ville forsvinne. I dag så jeg igjen disse flekkene og kan ikke annet enn å lure på hva det er. Orm er det ikke, da de er hvite. Tror heller ikke det er analkjertlene da flekkene er både over og under området. Så da er det bare to ting igjen som høres logisk ut: pigmentflekker eller rester av ekskrementene hennes. Dersom det er sistnevnte, hvordan kan jeg gå frem for å fjerne disse? Er ikke særlig lekkert å tenke på siden hun ligger på diverse møbler av og til. Endret 14. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg ville tatt hun til dyrlegen, men jeg er litt overbeskyttende ovenfor min katt kanskje. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Om det går an å vaske bort, er det nok bare skit. Hvis ikke, ville jeg satt pengene mine på pigment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå