sevs Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hei Har fått en gammel case som skal moddes, lurer på hvilke skjermkort som er det beste på markedet til vannkjøling? Kravet er at de skal kunne moddes til å bare bruke en i/o-brakett hver (f.eks radeon 7990) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hei Har fått en gammel case som skal moddes, lurer på hvilke skjermkort som er det beste på markedet til vannkjøling? Kravet er at de skal kunne moddes til å bare bruke en i/o-brakett hver (f.eks radeon 7990) Best: GTX 780 Lightning eller GTX 780 Classified Hydro Copper når de kommer ut. Bra: GTX 780 reference med custom BIOS Akseptabelt: GTX 780 reference HD 7990 blir throttlet av Powertune på stock, og er et elendig valg for vannkjøling på grunn av den idiotiske grensa på 375W. At AMD valgte å ikke levere kortet med et "turbo"-BIOS med 450W powertune skjønner jeg kke. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Får Lightning kontakter på bare 1 io brakett? Hydro copper går ikke. Er tenkt på å prøve å få begge korta på 2 io braketter til sammen. Endret 15. juli 2013 av sevs Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Får Lightning kontakter på bare 1 io brakett? Hydro copper går ikke. Er tenkt på å prøve å få begge korta på 2 io braketter til sammen. Bruk dremmel og kutt bort den andre DVI porten Med ek vannkjølinga mi så bygger selve skjermkortet bare 1 slott. Men bracketen er 2 slot pga den ene dvi porten. Kill the DVI port og post bilder Eller få tak i et GTX 670 singleslot kort: http://videocardz.com/32620/galaxy-single-slot-galaxy-gtx-670-pictured Endret 15. juli 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Vet, men tror jeg lodder på ny port i stedet for å dremle den bort. Eller setter på en liten ribbon kabel. Da blir det sikkert 780 lightning, eller noe bedre dersom det blir lansert innen q2 2014 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Vet, men tror jeg lodder på ny port i stedet for å dremle den bort. Eller setter på en liten ribbon kabel. Da blir det sikkert 780 lightning, eller noe bedre dersom det blir lansert innen q2 2014 Jeg håper virkelig du tuller. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 q4 2013 da Man spør ikke om tips til kjøp av maskinvare om tre måneder, det er rett og slett dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå