Radhoo Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg kjøpte meg sunbeam vifte kontroller. Jeg satt inn den. La opp viftene slik (alle papst 12 db) 2 vifter på første kontroll, 1 på den neste, to vifter på den tredje og 2 på den siste. Jeg booter opp... Det går veldig greit. MEN når jeg kommer meg inn på winxp så slår maskina seg helt av og lager ambulanse lyd. Abit nf7-s v2.0. Det står ikke noe i manualen hva disse lydene betyr. Jeg har en enermax whisper psu. Den har jeg nå skiftet den ene vifta med en papst og begge viftene er kontrollert av sunbeam. Hva kan være feil?? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 JIPPI.. Jeg fant svaret... jeg hadde kommet borti cpu kjøleren.. så den hadde flytta på seg... :oops: Steike.. nervøs i 10 min nå gitt.... :-? Lenke til kommentar
trollmannen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ikke for å være spydig, men hva skal du med rheobus når alle viftene dine er 12dB ? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 bråker lell... :wink: når en har 5 kab vifter som er papst, og to vifter i enermarx "Whipser", de må kviskre veldig høyt i enermax, og har hatt på støydempings matter og lell hører at det suser og går så prøver en alt. Som en kompis sa til meg: " du har for mye penger og for lite å bruke dem på" Men vifte kontrolleren funker fett den... stille som bare det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå