vede Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Er på jakt etter ny bærbar da den jeg har sikkert har gjort sitt. Ser mange nå leveres med under 2Ghz prosessor? Er ikke det veldig lite? Eller er det jeg som er gammeldags? Skal være en 13" Ønskelig med: - 8GB RAM - USB3 - SSD eller 500GB HDD Hadde vært kjekt med en oppløsning på 1920x1080 eller blir ikke det nødvendig? Design teller litt så en slank og pen maskin med liten vekt er å foretrekke da den kommer til å bli fraktet litt rundt. Skal brukes til surfing, lett bildebehandling gjennom Photoshop CS2, Office og muligens Football Manager. Lenke til kommentar
vede Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Har surfet litt rundt. Har jeg grunn til å ha fordommer mot Lenovo? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hva med ASUS U38N? Har Full-HD IPS-skjerm, samt at den har helt grei ytelse til en veldig god pris. RAM-en skal du kunne oppgradere til 10GB. Lenke til kommentar
vede Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Takk for svar. Har sett litt på den, men visste ikke hvordan CPU'en var? Men prisen er god. Hvordan er det å oppgradere RAM på laptop? Vil en ikke miste garanti om en åpner den? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Så lenge du ikke ødelegger maskinen eller fjerner såkalte "garanti-klistremerker", burde det gå bra. Bare sett i den gamle minnebrikken før du eventuelt skulle sende maskinen på service. Har selv prøvd maskinen, og prosessoren er helt ok. Du kan se tester av den her. Vil du ha bedre ytelse kan du gå for UX32VD. Endret 17. juli 2013 av Aerow Lenke til kommentar
vede Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Var disse klistremerkene jeg trudde du måtte bryte for å klare å komme inn i maskinen. Lenke til kommentar
Vegon Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har selv kjøpt meg UX32VD. Kjempe kjøp så langt, lynkjapp etter jeg fikk stoppet alle asusprogrammene som er på oppstarten... Lenke til kommentar
Danielbros Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har en MSI GE620DX, og jeg er veldig fornøyd med den. Jeg har hatt den i ett år. Jeg har også oppgradert til 8 GB (fra 4 GB) med RAM. Noe som da gjorde den enda litt bedre. Lenke til kommentar
vede Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har en MSI GE620DX, og jeg er veldig fornøyd med den. Jeg har hatt den i ett år. Jeg har også oppgradert til 8 GB (fra 4 GB) med RAM. Noe som da gjorde den enda litt bedre. Mulig det men den er 15". Lenke til kommentar
Danielbros Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Mulig det men den er 15". Ah. Sry, så ikke at det skulle være 13" Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Var disse klistremerkene jeg trudde du måtte bryte for å klare å komme inn i maskinen. Såvidt jeg vet er det ikke slike klistremerker på disse ASUS maskinene, bare sa i fra i tilfelle du skulle kommer over noen. Endret 18. juli 2013 av Aerow Lenke til kommentar
vede Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Såvidt jeg vet er det ikke slike klistremerker på disse ASUS maskinene, bare sa i fra i tilfelle du skulle kommer over noen. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå