brukar2341 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Da var skoleplassen og stipendet på plass tenkte meg en skole-pc som også kan brukes til andre tyngre ting som spilling Tenker da slike titler som Battlefield, GTA you get the point. Klarer ikke helt bestemme meg, føler liksom budsjettet er litt vell stramt, men kan ikke overskride det noe alt for mye.. Ser på denne ATM, ganske fin denne her Eneste det må være mulig å klage på er oppløysningen.. Er det noen av dere som har tips? Også i den Acer, vil det være mulig å montere en SSD, samtidig som jeg har HDDen i? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) http://www.dustinhome.no/product/5010747759/asus-g46vw-ci7-2-4-8gb-500-gtx660m-14-w8/ Kraftigere og billigere. Den er forresten på tilbud. EDIT: http://www.multicom.no/Xishan-W370S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-1TBe-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10625372 Denne er vel et bedre alternativ om du vil ha kraftigere og med større skjerm, men vær oppmerksom på at det ikke følger med OS Endret 14. juli 2013 av Diabetus Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvis støynivå er viktig vil G46VW være et veldig godt valg. Hvis du vil ha Full HD skjerm kan du også gå for N56VZ. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 http://www.dustinhome.no/product/5010747759/asus-g46vw-ci7-2-4-8gb-500-gtx660m-14-w8/ Kraftigere og billigere. Den er forresten på tilbud. EDIT: http://www.multicom.no/Xishan-W370S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-1TBe-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10625372 Denne er vel et bedre alternativ om du vil ha kraftigere og med større skjerm, men vær oppmerksom på at det ikke følger med OS den første hadde litt vell liten skjerm den andre har keg skikket på, men det ble lit dyr i og med at jeg har tenkt på ios og ssd i tillegg.. Hvis støynivå er viktig vil G46VW være et veldig godt valg. Hvis du vil ha Full HD skjerm kan du også gå for N56VZ. likte veldig godt den sisste der, vet du om det er mulig å stappe inn en ssd der samtidig som hdden? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du skal kunne ha både SSD og harddisk i ASUS-en. Bare bytt ut harddisken med en SSD, og deretter putter du harddisken i en HDD Caddy. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Du skal kunne ha både SSD og harddisk i ASUS-en. Bare bytt ut harddisken med en SSD, og deretter putter du harddisken i en HDD Caddy. Genialt, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Du skal kunne ha både SSD og harddisk i ASUS-en. Bare bytt ut harddisken med en SSD, og deretter putter du harddisken i en HDD Caddy. Da satt jeg med Asusen i fanget! Jeg har ikke fått noe Caddy enda, men sitter å planlegge det akkurat nå, men får ikke helt finnet ut hvilken jeg bør kjøpe. Jeg kikker på dealextreme atm, og det står 2,5" på de alle, men det er forskjellige mål, hjelp? Se her Takker igjen for hjelpen, virker som en veldig god pc jeg har klaret å skaffe meg Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hyggelig at du ble fornøyd! Har aldri prøvd å bytte ut optisk drev med harddisk, men det er en person som vurderer å gjøre det samme her. Ifølge beskrivelsen på eBay så skal denne Caddy-en passe. 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Hyggelig at du ble fornøyd! Har aldri prøvd å bytte ut optisk drev med harddisk, men det er en person som vurderer å gjøre det samme her. Ifølge beskrivelsen på eBay så skal denne Caddy-en passe. Haha jeg klarte ikke vente så jeg bestilte før du svarte, fant noe som passet så det skal nok hå fint Eneste som er litt kjipt nå er at ingenting fungerer på ASUSen min :/ vet ikke helt hva som har skjedd, sendte mail til dustin, så jeg får se hva de sier, jeg har jo full rett på ny så regner med det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå