Kenkenski Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hallais. Fikk nettopp min Samsung S4 Active fra forsikringsselskapet, via MPX.no. Telefonen leser ikke sim-kortet mitt, og sim-kortet mitt fungerer i andre telefoner (Micro-Sim). Har også testet andre sim-kort (med andre operatører, netcom og tele2) - og disse blir lest i min telefon. Jeg har skaffet nytt sim-kort, og det vil heller ikke leses i min telefon. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 De andre sim-kortene du har prøvd, har noen av de vært samme operatør som du har? Virker som mobilen er låst til netcom. (tele2 er under netcom) Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 De andre sim-kortene du har prøvd, har noen av de vært samme operatør som du har? Virker som mobilen er låst til netcom. (tele2 er under netcom) Nei, jeg har One Call. MPX sier at ingen av telefonene de selger er operatørlåst. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hmm, hva sier MPX når du snakker med de om saken? Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Henviser meg til "infocare", som henvender meg tilbake til forhandler. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Henviser meg til "infocare", som henvender meg tilbake til forhandler. Da ville jeg retunert mobilen til MPX, Du har krav på å få dette fikset av forhandler. Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Da ville jeg retunert mobilen til MPX, Du har krav på å få dette fikset av forhandler. Snakket med en hyggelig kar fra One Call nå, og vi endte opp med å prøve et nytt sim-kort. De to jeg har prøvd tidligere er nano-sim med adapter for micro, så vi konkluderte med at det kan være noe feil med den nye Samsung S4 Active. Ettersom mitt kort med adapter er testet og fungerte i både vanlig Samsung S4 og iPhone. Nå sender de et micro-sim uten adapter, slik at vi får testet dette før den evt. blir sendt tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Snakket med en hyggelig kar fra One Call nå, og vi endte opp med å prøve et nytt sim-kort. De to jeg har prøvd tidligere er nano-sim med adapter for micro, så vi konkluderte med at det kan være noe feil med den nye Samsung S4 Active. Ettersom mitt kort med adapter er testet og fungerte i både vanlig Samsung S4 og iPhone. Nå sender de et micro-sim uten adapter, slik at vi får testet dette før den evt. blir sendt tilbake. da håper jeg det årner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå