deacticated-124897123 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Hei, det er Magnus igjen. Jeg har en iPad 3 og lurer på om det er trygt å jailbeake den, jeg har win8 på en laptop og har ikke stasjonær PC. Har bare intel core i3 og 4 GB ram, faktisk kan bare 2 GB ram brukes. Jeg lurer spesielt på om evasi0n er trygt, har ikke iPad med retina (iPad 4). Skal snart til Sverige så dere kan jo svare litt fort, har 31,4 MB på iPadden men om det kreves mere skal jeg slette alle filmene, jeg skal ikke kjøre bilen selv. Beklager skrivefeilene, har dårlig iPad tastatur. edit: Jeg skrev Manus men ikke Magnus Endret 14. juli 2013 av MagnusHD1 Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Hei, det er Magnus igjen. Jeg har en iPad 3 og lurer på om det er trygt å jailbeake den, jeg har win8 på en laptop og har ikke stasjonær PC. Har bare intel core i3 og 4 GB ram, faktisk kan bare 2 GB ram brukes. Jeg lurer spesielt på om evasi0n er trygt, har ikke iPad med retina (iPad 4). Skal snart til Sverige så dere kan jo svare litt fort, har 31,4 MB på iPadden men om det kreves mere skal jeg slette alle filmene, jeg skal ikke kjøre bilen selv. Beklager skrivefeilene, har dårlig iPad tastatur. edit: Jeg skrev Manus men ikke Magnus Om dulurer på om hvordan iOS jeg har er det 6.1.3 Lenke til kommentar
deacticated-124897123 Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) stengt edit: send pm om du vil jeg skal åpne igjen. Endret 20. juli 2013 av MagnusHD1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå