Bioshock Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg har ikke sett noen andre tråder om dette temaet, så jeg velger å starte et nytt Jeg har nå snart min "jordbær uke" og jeg er nok en gang syk med feber, heterokter og vondt i hodet. Dette skjedde blandt annet også forrige gang jeg skulle ha den, og jeg vet at min mor også hadde noe lignende da hun var mindre. Det begynner rundt 3-4 dager før den kommer. Er det noen som har det slikt, og har funnet ut hva som skjer med kroppen disse dagene før mensen? Det er veldig irriterende, og jeg har veldig lyst til å forhindre en evt. neste gang Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Det er relativt vanlig, og hormonelt betinget. Du kan forsøke p-piller eller annen hormonprevensjon for å få bukt med problemet, men i de fleste tilfeller er dessverre det å lære seg å leve med det den eneste løsningen. Nok væske, paracet eller ibux mot hodepinen og feberen (noen får også smerter i kroppen) og å lytte til kroppen er den beste løsningen. Lenke til kommentar
Bioshock Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Ok, takk for svar! Får vel belage meg på å leve med det, er som sagt ikke helt sikker på om det er en regelmessig greie iom. at det bare har skjedd to ganger, men igjen tusen takk for svar! Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Ok, takk for svar! Får vel belage meg på å leve med det, er som sagt ikke helt sikker på om det er en regelmessig greie iom. at det bare har skjedd to ganger, men igjen tusen takk for svar! Det kan bli bedre når du blir eldre Jeg har færre premenstruelle plager nå i midten av tyveårene enn jeg hadde de første årene etter at jeg fikk mensen, sannsynligvis fordi kroppen nå har blitt litt mer vant til de regelmessige hormonendringene Lenke til kommentar
Bioshock Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Det kan bli bedre når du blir eldre Jeg har færre premenstruelle plager nå i midten av tyveårene enn jeg hadde de første årene etter at jeg fikk mensen, sannsynligvis fordi kroppen nå har blitt litt mer vant til de regelmessige hormonendringene Jeg har jo hatt det i snart 3 år, mente at disse symptomene bare har "vist seg" to ganger, men jeg håper det blir bedre når jeg blir eldre, orker ikke å være syk i 4 dager hver måned.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du kan også prøve p-ring, funker lokalt og trenger ikke å gå gjennom hele blodomløpet ditt før det funker der det skal. Er ekstremt fornøyd med mine erfaring av den og skal begynne nå snart siden jeg er glad i å vite når jeg skal ha mensen, pluss at jeg føler meg ganske crappy innimellom før mensen jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå