Quote Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hei! Jeg har et problem hvor det trådløse nettverket kobler seg ut på bærbaren min når jeg har lukket igjen skjermen. Dette skjer ikke hele tiden, men gjerne når jeg har vært borte fra PC-en et par minutter. Jeg kan altså lukke PC-en, for deretter å åpne den igjen, uten at det trådløse nettverket har skrudd seg av. Dette er irriterende dersom jeg holder på med å laste ned litt store filer, og lukker igjen skjermen av vane. Dette er hva jeg har prøvd for å ordne det: Enhetsbehandling: Fjernet avhaking i "Tillat datamaskinen å slå av denne enheten for å spare strøm" Strømalternativer: Selvsagt gjort det slik at PC-en "Ikke gjør noe" når jeg lukker skjermen. Trykt meg inn på "Endre innstillinger som ikke er tilgjengelige nå", og satt nettverkskort til maksimal ytelse under "Innstillinger for trådløst nettverkskort". Kan nevne at jeg har en Asus K56CM, med Windows 8 64 bit. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Har hatt samme problem, ente opp med å re-installere Windows, 0 problemer etter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå