EgLikar Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg kjøpte meg ASUS PCE-N53 til min stasjonær, og etter hva jeg har lest så er dette et kort folk fornøyd med. Problemet er at hastigheten på internett går kjempetreigt. Jeg har en gammel bærbar og mobil som jeg bruker på det samme nettet, med god hastighet. Er ganske grønn på dette. anyone? Thanks. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Prøv den andre driveren på denne siden: http://www.mediatek.com/_en/07_downloads/01_windows.php?sn=500 Lenke til kommentar
EgLikar Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Det funket til en viss grad, nå kan jeg ivertfall surfe på vg.no og sånt, er fremdeles litt treigt. Jeg ligger på rundt 130mbps. Nedlasting er nesten umulig når jeg kommer bare opp til 57kb/s Er det kortet det er nå problem med da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg tror det er et driverproblem og du er langt fra den eneste som sliter med akkurat det kortet og drivere. Hvis du ikke finner noen bedre drivere med Windows update eller hos Asus, så vil jeg råde deg til å skaffe deg en trådløsdongle eller ethernetbro som fungerer. Sistnevnte plugger du i nettverksporten på PC. Du kan teste nye drivere ved å gå inn på kontrollpanel, enhetsbehandling, nettverkskort. Der finner du ditt kort og sletter det samtidig som du velger å fjerne driveren. Da kan du teste både nyere og eldre drivere. Er det Windows 8 du har? Lenke til kommentar
EgLikar Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 okei, takk for svar Nei det er windows 7 jeg har. Jeg får prøve å se nærmere på det du foreslår. Ser kanskje ut som jeg må gå til innkjøp for noe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå