Gamer93 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Problemet er at jeg opplever lag i spill, spesielt når jeg beveger musa/ser meg rundt. Fps'en hopper opp og ned og finner ikke et stabilt nivå. Hadde aldri dette problemet før. Har optimalisert windows ved å huke av unødvendige grafiske detaljer, slettet innhold i temp. mappa, scannet med malwarebytes, oppdatert driver og prøvd meg frem i Razer game booster. Ingenting ser ut til å bite. Lydkort har også streiket, men trenger ikke nødvendigvis å ha noe med problemet å gjøre (?). Er det på tide med en formatering? 2-3 år siden sist. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvordan er temperaturen i maskinen? Har du blåst maskinen fri for støv i det siste? Kan du sette max fps for å se om det hjelper på problemet? Formatering kan jo være på tide ja. Jeg formaterer maskinene mine ofte (gjennomsnittlig 2 ganger i året). Spesielt hvis de blir mye brukt. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Har prøvd å justere fps til et konkret nivå, ja. Uten at dette hjalp. Er nok en stund siden jeg har fått bort støv, kan prøve dette. Formatering hadde nok gjort seg, men er så stress uten disk. Finner vel ut av det, takk. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Skal forresten kjøre en liten upgrade. f.eks - http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=784116 Lurer på om upgrade'n blir merkverdig eller om jeg heller bør spare pengene. Currently: Intel core 2 duo 2,66 ghz 4 gb ram, 800mhz ------------------------------------- Vurderer også å bytte HD(?) SAMSUNG HD501LJ ATA Device(antakelig drivernavn:b) Og komponentene passer vel med mitt AMD Radeon HD 6900 Series? Just to make sure .. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Noe vannvittig forskjell er det ikke. http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core2-Duo-E7200-vs-AMD-A8-6600K Lenke til kommentar
code Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Personlig mener jeg det alltid er på tide å reformatere, gjør det selv, veldig ofte. Har du prøvd å se om det er CPU/RAM/GPU som er kjører max load først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå