Gå til innhold

FL studio / djing / muskikkproduksjon i trondheim?

stasomfaen

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat flytta til trondheim og har mildt sagt veldig lite å finne på om dagen, så jeg har startet med fl studio og vil lære meg det. Ser litt på tutorials på youtube og prøver ut litt, men jeg lurer på om det er noen i trondheimsområdet som kunne vært villig til å la meg være med og lage noe for å lære? Eller om det er andre steder jeg kan gå for å lære? Blir ganske frustrert av å være nybegynner og å ikke få til. Bestilte meg akkurat et lite keyboard (AKAI LPK25).

Synes det er enklere å drive på med noen og inspirere og hjelpe hverandre enn å sitte og klikke på nettet konstant.

Hadde vært supert! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv drevet med det i over 1 år nå, du kan bruke youtube :) (Leste ikke hele inlegget :x)

Om jeg hadde bodd i Trondheim så kunne nok jeg vært litt til hjelp...

men du sier du blir frustrert av å være nybegynner? Venn deg til å faile mange ganger. På en kveld kan jeg fint banne 100+ ganger! Ikke la deg knekke er rådet mitt, fortsett uansett hvor umulig det kan virke! Og ikke last ned mange synths.... Bruk de du får med i FL. Start med de. Helst 3Xosc til å begynne med, lær deg basic teori om lyder og hvordan de fungerer/oppfører seg sammen osv, og ekspreminter MYE, kan ikke få sagt det nok ganger...

Lykke til!

Endret av Klossmajoren
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...