Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye.

Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka

 

Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C

Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen.

 

Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte.

 

780ti ( oc,sc,classy) er the real deal.

Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye.

Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka

 

Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C

Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen.

 

Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte.

 

780ti ( oc,sc,classy) er the real deal.

Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD

Classy :love:

Noen som har testet Msi afterburner appen til mobil? Man kan holde følge med temp, frekvens osv. Prøver dette nå ^^

 

EDIT: Får ikke den dritten til å funke.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye.

Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka

 

Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C

Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen.

 

Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte.

 

780ti ( oc,sc,classy) er the real deal.

Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD

Classy :love:

Noen som har testet Msi afterburner appen til mobil? Man kan holde følge med temp, frekvens osv. Prøver dette nå ^^

 

EDIT: Får ikke den dritten til å funke.

 

Har ikke fått det til å funke sjæl. XD

 

Hmm, om du har så dårlig GPU så kan du snart kjøre RMA på kortet ja. :)

Litt usikker på hvordan RMA er i forhold til den medfølgende LN2-BIOSen. Om det går som en form for stock elns.

Meeen, er du heeelt sikker på at det ikke er noe annet som gjør at spillet klikker? (noe OC på HK/CPU? Når du tester så bør alt være stock).

Lenke til kommentar

 

 

AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye.

Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka

 

Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C

Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen.

 

Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte.

 

780ti ( oc,sc,classy) er the real deal.

Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD

Classy :love:

Noen som har testet Msi afterburner appen til mobil? Man kan holde følge med temp, frekvens osv. Prøver dette nå ^^

 

EDIT: Får ikke den dritten til å funke.

 

Har ikke fått det til å funke sjæl. XD

 

Hmm, om du har så dårlig GPU så kan du snart kjøre RMA på kortet ja. :)

Litt usikker på hvordan RMA er i forhold til den medfølgende LN2-BIOSen. Om det går som en form for stock elns.

Meeen, er du heeelt sikker på at det ikke er noe annet som gjør at spillet klikker? (noe OC på HK/CPU? Når du tester så bør alt være stock).

 

Alt er på stock untatt XMP på minnet. Om kortet klikker så skal jeg ha vanilla 780! :realmad:

 

 

 

 

Nå syns eg skikkelig synd på deg ass :/ bare problem med deg og Classy korta, skulle tro det var reine forbannelsen? :hm:

 

Jepp. Tror Classy korta hater meg :cry:

 

Om det blir noe kødd med kortet fremover så sender jeg det ned til Evga i tyskland og ber om vanilla 780 eller 780Ti men da skal de sikkert ha noe extra.

 

EDIT: Vet dere om noen gode bf4 servere?

http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/GreedyMuffin/detailedstats/856884975/1/

 

EDIT2: NBå har jeg stock ln2 bios og bf4 funker knall, Selv om jeg bare har spilt 2 runder. kortet var maks 62¤ med ca 65% viftehastighet. men siden CPU er outake og ikke intake lenger så kommer den oppi 68¤ istedenfor 55¤ på stock :(

 

Håper bare at kortet funker bra fremover og så skal jeg be til gud i ny og ne :tease:

 

EDIT3: Skal prøve flere runder og har flashet kortet 4 ganger nå. Har lest litt rundt og mange har problemer med at bf4 fryser seg.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Ja, BF4 er ikke akkurat en utmerket stabilitetstest, i og med at det ikke er det mest stabile spillet her i verden. Uten at jeg har hatt problemet med det. :)

Nei. Jeg hadde heller ikke noen problemer med det i begynnelsen, men så byttet jeg ca 80% av komponentene mine ^^

 

Neida. Bf4 var superstabil på win7 ultimate, Men ikke win8 pro.

 

EDIT: Leste at det kan være enten pga høy minne klokk (Det visste jeg ^^) Men kan også være shadowplay, Så skal se om det hjelper å slå av Geforce Expe. på oppstart :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...