War Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Har ett gigabyte 780ti OC selv som sliter med stock. RMA Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Har ett gigabyte 780ti OC selv som sliter med stock. RMA Orker ikke en måned til uten Gpu. Drep meg.... Wanna trade? ^^ Haha! Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Jeg klarer meg uten en stund, har noe å velge i Snart kommer 295x2 også 2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) @ War? Har du testet AMD vs Nvidia i de korta du har ? Hva mener du gir deg best opplevelse? Hva med støy? Pris? Hva får du mest igjen for? Edit: nå vett ikke jeg bruksområdet ditt da Endret 3. mai 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Skal prøve å flashe til stock bios og se om det hjelper Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye. Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen. Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte. 780ti ( oc,sc,classy) er the real deal. Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD Endret 3. mai 2014 av War 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye. Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen. Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte. 780ti ( oc,sc,classy) er the real deal. Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD Classy Noen som har testet Msi afterburner appen til mobil? Man kan holde følge med temp, frekvens osv. Prøver dette nå ^^ EDIT: Får ikke den dritten til å funke. Endret 3. mai 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye. Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen. Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte. 780ti ( oc,sc,classy) er the real deal. Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD Classy Noen som har testet Msi afterburner appen til mobil? Man kan holde følge med temp, frekvens osv. Prøver dette nå ^^ EDIT: Får ikke den dritten til å funke. Har ikke fått det til å funke sjæl. XD Hmm, om du har så dårlig GPU så kan du snart kjøre RMA på kortet ja. Litt usikker på hvordan RMA er i forhold til den medfølgende LN2-BIOSen. Om det går som en form for stock elns. Meeen, er du heeelt sikker på at det ikke er noe annet som gjør at spillet klikker? (noe OC på HK/CPU? Når du tester så bør alt være stock). Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Nå syns eg skikkelig synd på deg ass :/ bare problem med deg og Classy korta, skulle tro det var reine forbannelsen? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) AMD ligger bare noen prosent bak, men trekker 50W mer og bråker alt formye. Liker man at det ligger rett bak og kan leve med 50w mer i full load så sparer man et par tusen. men får med 1-2 BSOD i uka Hele designen er annerledes på amd, kortet klokker seg opp så langt det kan til det treffer 95C Bedre man kjøler det, mer yter det og kortet er like varmt igjen. Ville ha droppet 1gen-kjøler med 1 vifte. 780ti ( oc,sc,classy) er the real deal. Raskere, kaldere og driverene gir ikke BSOD Classy Noen som har testet Msi afterburner appen til mobil? Man kan holde følge med temp, frekvens osv. Prøver dette nå ^^ EDIT: Får ikke den dritten til å funke. Har ikke fått det til å funke sjæl. XD Hmm, om du har så dårlig GPU så kan du snart kjøre RMA på kortet ja. Litt usikker på hvordan RMA er i forhold til den medfølgende LN2-BIOSen. Om det går som en form for stock elns. Meeen, er du heeelt sikker på at det ikke er noe annet som gjør at spillet klikker? (noe OC på HK/CPU? Når du tester så bør alt være stock). Alt er på stock untatt XMP på minnet. Om kortet klikker så skal jeg ha vanilla 780! Nå syns eg skikkelig synd på deg ass :/ bare problem med deg og Classy korta, skulle tro det var reine forbannelsen? Jepp. Tror Classy korta hater meg Om det blir noe kødd med kortet fremover så sender jeg det ned til Evga i tyskland og ber om vanilla 780 eller 780Ti men da skal de sikkert ha noe extra. EDIT: Vet dere om noen gode bf4 servere? http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/GreedyMuffin/detailedstats/856884975/1/ EDIT2: NBå har jeg stock ln2 bios og bf4 funker knall, Selv om jeg bare har spilt 2 runder. kortet var maks 62¤ med ca 65% viftehastighet. men siden CPU er outake og ikke intake lenger så kommer den oppi 68¤ istedenfor 55¤ på stock Håper bare at kortet funker bra fremover og så skal jeg be til gud i ny og ne EDIT3: Skal prøve flere runder og har flashet kortet 4 ganger nå. Har lest litt rundt og mange har problemer med at bf4 fryser seg. Endret 4. mai 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 ikke bruk xmp på minne. Skal jeg sette de manuelt på 1600mhz? Update: Jeg har nå spilt ca 3timer uten kræsj. Men jeg får av og til svart skjerm i et sekund så forsvinner det? Any idea? Greie temp på Gpu. 64¤ men cpu 72¤ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvorfor så høy temp på CPU? Om den er på stock altså. o,O Ikke at det bør skape et problem men.Hmmm, svart skjerm i et sekund ja... Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Kjøp alltid 10 kort så har man noen å feilsøke imot Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Kjøp alltid 10 kort så har man noen å feilsøke imot Enda en fordel med SLI jeg ikke en gang har tenkt over. Endret 4. mai 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Kjøp alltid 10 kort så har man noen å feilsøke imot 10kort, ja, hehe ^^ Hvorfor så høy temp på CPU? Om den er på stock altså. o,O Ikke at det bør skape et problem men. Hmmm, svart skjerm i et sekund ja... Stock. Den er med en h60 så forundrer ikke ^^ Endret 4. mai 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jau, uten at jeg kjenner for godt til IVY-e så det ville jeg karakterisert som rimelig dårlig fra selv stock-vifta. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Jau, uten at jeg kjenner for godt til IVY-e så det ville jeg karakterisert som rimelig dårlig fra selv stock-vifta. Tempen er mye bedre med intake, Ca 55¤ Men tror airflowen hadde blitt litt rar Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ja, BF4 er ikke akkurat en utmerket stabilitetstest, i og med at det ikke er det mest stabile spillet her i verden. Uten at jeg har hatt problemet med det. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 (endret) Ja, BF4 er ikke akkurat en utmerket stabilitetstest, i og med at det ikke er det mest stabile spillet her i verden. Uten at jeg har hatt problemet med det. Nei. Jeg hadde heller ikke noen problemer med det i begynnelsen, men så byttet jeg ca 80% av komponentene mine ^^ Neida. Bf4 var superstabil på win7 ultimate, Men ikke win8 pro. EDIT: Leste at det kan være enten pga høy minne klokk (Det visste jeg ^^) Men kan også være shadowplay, Så skal se om det hjelper å slå av Geforce Expe. på oppstart Endret 4. mai 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå