Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aiaiai!

 

Gjett hvem som faktisk ved en feil klarte å bestille et nytt GTX 780ti.... :ohmy: Joda,, bare meg.. Måtte da også bestille meg en større strømforsyning. Ble en Enermax Platimax gitt: http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/stromforsyning/modulaere/Enermax-Platimax1500W/200314.7279/.

Dette får meg til å tro at det var et godt valg: http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story6&reid=307

 

OG vannblokk og bakplate med mere slange til skjermkortet! 10 laken.. Blir dama forbanna? Jeg tipper..... JA! Men 60 fps rikere! Kan ikke bare klage da! :rofl:

 

Noen som vil ha en NZXT Hale 90 850w psu?

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Hehe, ja shit happends. ^^ Plutselig sitter man der med for mange skjermkort gitt.

 

Meget god PSU. Synes dog 1350W versjonen gjorde noe bedre i tester enn 1500w versjonen, som hadde litt for slapp spenningsregulering for min smak, og koster litt mer enn det smaker. Men innvendig SER den vanvittig fin ut i det minste. ^^

 

Jeg tror ikke man kan bli missfornøyd med en slik PSU. :-D

http://www.techpowerup.com/mobile/reviews/Enermax/EPM1500EGT/9.html

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Skal få tatt noen bilder :) Er første gang jeg har vannkjøling så er ikke d fineste opsettet :p Jeg har ikke kobla CPU opp til loopen enda, har en H100i på den for øyeblikket. Men kommer nok til å kjøpe EK blokk og en 360 radiator som jeg kobler til etterhvert :)

Lenke til kommentar

Så etter en runde med bf4 (add greedymuffin :grin2: ) Så ble jeg lei av den J#@%& boost 2.0, Så jeg flashet til Rev 4 fra skyn3t :) Anyway så tok jeg vekk intel turbo boost i bios og cpu er på maks 50¤ etter ca 60-90min (noe som er bra for en H60 syns nå jeg) i bf4. Men den var på 80-90% usage på multiplayer 48map? gikk ikke over 90%? Selv når den er låst på 3.4ghz... Kan det være beta driver? Får vel teste det imorgen ;)

 

Skal man ta nvflash -protecton etter flashing? Og hva skjer om jeg oppdaterer driver på modda bios? blir biosen korrupt? Har ikke så lyst å teste dette :p uansett så kommer jo kortet opp i 80¤ noe jeg syns er mye (liker å ha det på 70¤) Så lurte jeg på om det var pga bytte av Tp, Men så kom jeg på at boost 2.0 klokker seg høyere inntil 79¤, Så da var jeg lettet :p

Lenke til kommentar

Skal man ta nvflash -protecton etter flashing? Og hva skjer om jeg oppdaterer driver på modda bios? blir biosen korrupt? Har ikke så lyst å teste dette :p

Nei, du skal ikke gjøre noe etter at du har flashet. Å skru på beskyttelse er vel rimelig meningsløst når du uansett har flashet.

 

Du kan bruke kortet helt normalt etter flashing, og følgelig også oppdatere og styre så mye du vil med nye drivere. Anbefales som vanlig å installere nyeste.

Lenke til kommentar

 

Skal man ta nvflash -protecton etter flashing? Og hva skjer om jeg oppdaterer driver på modda bios? blir biosen korrupt? Har ikke så lyst å teste dette :p

Nei, du skal ikke gjøre noe etter at du har flashet. Å skru på beskyttelse er vel rimelig meningsløst når du uansett har flashet.

 

Du kan bruke kortet helt normalt etter flashing, og følgelig også oppdatere og styre så mye du vil med nye drivere. Anbefales som vanlig å installere nyeste.

 

Jotakk, Oppdaterte til nyeste beta driver før flashing, Fikk pluselig en direct error? Har spil ca 2timer med OC, etter 5min på en server så sa det stopp, Får prøve igjen :)

Lenke til kommentar

Noob Q: Pleier VRM temp å være lavere en core temp? Nå sitter jeg på 80% fan speed og 63¤ med Oc, Føler at kortet blir veldig varmt! Enda et noob Q: Er det dumt å la kabinett døren stå åpen? Står oppå pulten for øyrblikket :) Tenker da på støv..

67 grader er veldig varmt?

Nei, det er toppers.

 

290x/290 kjører på 95 grader, de fleste kort før i tiden lå ofte på rundt 80-100 grader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...