Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified


0l3M

Anbefalte innlegg

 

 

Du har rett på et likt, og om ikke mulig, et tilsvarende. Om de ønsker å gi deg penger igjen eller gavekort i stede får være opp til dem/deg. Men så gjenstår det bare å se hva du får da...

Hadde jo Gaming edt av MSI Z77A gd-65, Som de har på lager (altså normal edt) Så regner med jeg får den :/ Hadde virkelig lyst på det fra Asrock, Extreme 6 :p Får ihvertfall bestilt riktig PSU Seasonic X 750 :D Og har litt lyst på nytt kabbis, Mitt begynner å dra på årene. Får vel lage en tråd akkurat der om anbefalinger :D

 

EDIT: Håper virkelig ikke jeg får dette, Da blir jeg litt forbanna :wallbash:

https://www.komplett.no/msi-z77a-gd65-socket-1155/743926

 

blir det grillings? skal eg ta med hamburger og brød? du ordner salat og ost? :D

 

:rofl: Haha Neida :p Dette skal gå fint, Wrong Time, Wrong Place :p Blir prøve imorgen for meg :/ Men så skal jeg feire når jeg få Pc`en oppe å gå :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen. De godtok ikke HK, Fikk det Faen med i retur, Skal få solgt CPU`en min, Vurderer å bare gi opp hele jævla pc hobby, Om et Classy kommer på salg, Så skal jeg si ifra!

Er det ingen kommunikasjon mellom deg og komplett?

 

Altså, er det ikke vanlig at de opplyser om at kortet vil komme i retur?

 

Uansett, du må da ha fått en melding om hvorfor det kom i retur? Testet kortet fint?

Lenke til kommentar

 

Faen. De godtok ikke HK, Fikk det Faen med i retur, Skal få solgt CPU`en min, Vurderer å bare gi opp hele jævla pc hobby, Om et Classy kommer på salg, Så skal jeg si ifra!

Er det ingen kommunikasjon mellom deg og komplett?

 

Altså, er det ikke vanlig at de opplyser om at kortet vil komme i retur?

 

Uansett, du må da ha fått en melding om hvorfor det kom i retur? Testet kortet fint?

 

Det kom i retur pga `Fysisk skadet` Det var jo brente VRM`s på det, Som var synelig, Uansett så er kortet hevet og i to deler.

Lenke til kommentar

Hmm, det var jo lott dårlig. Men hva slags fysiske skader var det de påstod det var (eller hva slags synlige skader var mulige å se)

 

Ja jeg går ut fra at det var noe annet enn kun svidde vrm'er.

Nope, Kun det, Skal jo være `Glad` for at de ga meg ny GPU, Men uansett så hadde Evga direkte gitt meg, Gidder ikke å bruke komplett mer, Kun DI eller andre nett butikker hvis ikke Di har det inne :p De sa bare at det var fysisk skadet og vil derfor ikke bli ordnet av garantien .

 

EDIT: i5 3470 er vel verdt en tusen lapp? har forsatt garanti, Ca 1.75år igjen :) fra... Komplett

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Hmm, det var jo lott dårlig. Men hva slags fysiske skader var det de påstod det var (eller hva slags synlige skader var mulige å se)

 

Ja jeg går ut fra at det var noe annet enn kun svidde vrm'er.

Nope, Kun det, Skal jo være `Glad` for at de ga meg ny GPU, Men uansett så hadde Evga direkte gitt meg, Gidder ikke å bruke komplett mer, Kun DI eller andre nett butikker hvis ikke Di har det inne :p De sa bare at det var fysisk skadet og vil derfor ikke bli ordnet av garantien .

 

EDIT: i5 3470 er vel verdt en tusen lapp? har forsatt garanti, Ca 1.75år igjen :) fra... Komplett

 

DI skaffer alt komplett har inne på 2-3 dager bare så det er sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ja det hjelper jo på. ^^

Eller at du har kontakter. :)

 

Når man har kostet butikken vesentlig mer enn det de har tjent på deg, da blir de vel raskt noe mer grinette kanskje.

 

Uansett. Dropp å kjøp kabinett og kjør på med drømme-HKet ditt.

Ja kabinett er jo helt uvesentlig.

 

Smell sammen noe plank og så har du et topp kabinett. Bruk en bokhylle eller en 150kr alu-koffert fra biltema.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pleier dere å jorde dere før dere skal bygge en Pc? Pleier dere unngå å ta direkte på komponentene? :)

Pleier aldri å gjøre Slikt :p

Alle de PCene jeg har bygget gjennom tiden, så har jeg aldri jordet meg selv. Jeg tar minimalt på komponeter. Men har du på deg fleese klær eller jogge bukser, få det av deg. Dette er klær som lett kan skape statisk elektrisitet, men om det er nok til å drepe et HK eller skjermkort aner jeg ikke. Bruker også å gå barbeint på teppe, vis jeg skrur sammen PC oppå jobb benken på rommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du må være storkunde så strekker de seg litt lenger.

Har 140 ordre der på gudene vet hundre tusen og RMA er alltid en solskinnshistorie.

590 ble 780ti osv.

det er litt vanskelig for en 14 åring å bli storkunde :)

 

Ehh, Ja, Vi har jo kjøpt til ca 25K Det er jo ikke like mye som War her da, Men så folder vi ikke :D

 

 

Pleier dere å jorde dere før dere skal bygge en Pc? Pleier dere unngå å ta direkte på komponentene? :)

Pleier aldri å gjøre Slikt :p

Alle de PCene jeg har bygget gjennom tiden, så har jeg aldri jordet meg selv. Jeg tar minimalt på komponeter. Men har du på deg fleese klær eller jogge bukser, få det av deg. Dette er klær som lett kan skape statisk elektrisitet, men om det er nok til å drepe et HK eller skjermkort aner jeg ikke. Bruker også å gå barbeint på teppe, vis jeg skrur sammen PC oppå jobb benken på rommet.

 

Når jeg byttet TP på Classy så brukte jeg en clean t-skjorte samt vanelig bukser og uten sokker :p Haha, Har aldri jordet meg før det da.

 

Neida, legg 60 classy i handlekurven bare.

Det hadde vært noe, Haha :)

 

Hehe, ja det hjelper jo på. ^^

Eller at du har kontakter. :)

 

Når man har kostet butikken vesentlig mer enn det de har tjent på deg, da blir de vel raskt noe mer grinette kanskje.

 

Uansett. Dropp å kjøp kabinett og kjør på med drømme-HKet ditt.

Ja kabinett er jo helt uvesentlig.

 

Smell sammen noe plank og så har du et topp kabinett. Bruk en bokhylle eller en 150kr alu-koffert fra biltema.

Nå skal jeg selge CPU`en min og heller kjøpe en i5 4670K så kan jeg også overklokke :) + Seasonic X 750 så tviler på at noen dårlig PSU skal ta knekken av systemet mitt igjen :) Bruker nå en q6700, 8gb DDR3 RAM og et gt440 som er mer en nok til Minecraft, og andre småspilll, Men savner godt Bf4, Jaja, Så får jeg tenkte positivt fremover :)

 

EDIT: Nå kom min kjære mor å lurte på hvor mye jeg manglet (regner med jeg kan ta et lån :D) Men har nå funnet SeaS. X750, i5 4670K, Men hvilket HK? RAM har jeg fra før, Så regner jeg med at jeg får 1000kr for CPU + 2.200kr jeg har fra før :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

Og styr optimalt sett unna MSI... xd

Asrock extreme 4 /6 og oc formula er noe å satse på :)

 

holder Extreme 4 tror du? Ser at den koster ca 1000lapp, Skal få satt CPU`en min ut på salg idag :)

Og styr optimalt sett unna MSI... xd

I wIll :D Hater den dritten MsI

Ta det billigste HK du trenger med tanke på tilkoblinger ;)

 

Rundt om 1000-1200kr er en fin plass :)

Tenkte ca 1000kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...