Christian Thork Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Nok grillings... On topic nå Neida, Får legge meg får dette blir helt off topic Endret 11. mars 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 6GB Classified plox. titan ti classy blir det da. Prisen? 11k Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 6GB Classified plox. titan ti classy blir det da. Prisen? 11k That pc for 11K Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Skal du få utnyttet de 6GB`ene så trenger du 3-4 slike. Ergo over 33000kr for bare skjermkort. Pluss vannblokkerbog andre ting som trengs så er du oppe i 4-5000kr ekstra. For kun GPUer. Litt over smertegrensen min i alle fall. ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Skal du få utnyttet de 6GB`ene så trenger du 3-4 slike. Ergo over 33000kr for bare skjermkort. Pluss vannblokkerbog andre ting som trengs så er du oppe i 4-5000kr ekstra. For kun GPUer. Litt over smertegrensen min i alle fall. ^^ Det er jo lov å drømme Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 var det noen som sa vinne i lotto? hehe Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg har 242 cpu-cores , det handler om vilje , ikke penger. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Tror dere egentlig at EK backplate vil passe en ACX kjøler`? Altså stock kjøleren tenkte ikke på dette Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Tror dere egentlig at EK backplate vil passe en ACX kjøler`? Altså stock kjøleren tenkte ikke på dette Nei, det vil ikke fungere. Classified har custom-PCB. Hvis du mener SC ACX-kjøleren, så er jeg usikker. Endret 17. mars 2014 av Sermoni Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Tror dere egentlig at EK backplate vil passe en ACX kjøler`? Altså stock kjøleren tenkte ikke på dette Nei, det vil ikke fungere. Classified har custom-PCB. Hvis du mener SC ACX-kjøleren, så er jeg usikker. Kjøpte en Classy backplate fra EK, men den passet jo ikke :/ Så må nok levere den tilbake Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Tror dere egentlig at EK backplate vil passe en ACX kjøler`? Altså stock kjøleren tenkte ikke på dette Nei, det vil ikke fungere. Classified har custom-PCB. Hvis du mener SC ACX-kjøleren, så er jeg usikker. Kjøpte en Classy backplate fra EK, men den passet jo ikke :/ Så må nok levere den tilbake Hva passet ikke? Originale var for korte, eller følger det med skruer som ikke hadde samme diameter? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Tror dere egentlig at EK backplate vil passe en ACX kjøler`? Altså stock kjøleren tenkte ikke på dette Nei, det vil ikke fungere. Classified har custom-PCB. Hvis du mener SC ACX-kjøleren, så er jeg usikker. Kjøpte en Classy backplate fra EK, men den passet jo ikke :/ Så må nok levere den tilbake Hva passet ikke? Originale var for korte, eller følger det med skruer som ikke hadde samme diameter? Selve platen trengte skruer og muttere, Så det hadde ikke vært plass til platen på toppen (Den som kjøler minnet blan annet) skal se på det, Hadde vært sykt nice med en backplate EDIT: Muttere? Hva var det jeg snakket om, jeg må ha vært `Høy` Men selve skrue Hodet er for høyt og har ikke f.eks Drimel, for da kunne jeg vel brukt det? Endret 19. mars 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har 242 cpu-cores , det handler om vilje , ikke penger. Hvis du er villig til å rane en bank, greit, men dette blir feil akkurat i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Fått et nytt HK av Komplett, Vet ikke hvilket, Det får jeg sikkert funnet ut da jeg får hentet det Er det et dårligere kort, har jeg `rett` på penger tilbake eller et gavekort? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Du har rett på et likt, og om ikke mulig, et tilsvarende. Om de ønsker å gi deg penger igjen eller gavekort i stede får være opp til dem/deg. Men så gjenstår det bare å se hva du får da... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Du har rett på et likt, og om ikke mulig, et tilsvarende. Om de ønsker å gi deg penger igjen eller gavekort i stede får være opp til dem/deg. Men så gjenstår det bare å se hva du får da... Hadde jo Gaming edt av MSI Z77A gd-65, Som de har på lager (altså normal edt) Så regner med jeg får den :/ Hadde virkelig lyst på det fra Asrock, Extreme 6 Får ihvertfall bestilt riktig PSU Seasonic X 750 Og har litt lyst på nytt kabbis, Mitt begynner å dra på årene. Får vel lage en tråd akkurat der om anbefalinger EDIT: Håper virkelig ikke jeg får dette, Da blir jeg litt forbanna https://www.komplett.no/msi-z77a-gd65-socket-1155/743926 Endret 27. mars 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Du har rett på et likt, og om ikke mulig, et tilsvarende. Om de ønsker å gi deg penger igjen eller gavekort i stede får være opp til dem/deg. Men så gjenstår det bare å se hva du får da... Hadde jo Gaming edt av MSI Z77A gd-65, Som de har på lager (altså normal edt) Så regner med jeg får den :/ Hadde virkelig lyst på det fra Asrock, Extreme 6 Får ihvertfall bestilt riktig PSU Seasonic X 750 Og har litt lyst på nytt kabbis, Mitt begynner å dra på årene. Får vel lage en tråd akkurat der om anbefalinger EDIT: Håper virkelig ikke jeg får dette, Da blir jeg litt forbanna https://www.komplett.no/msi-z77a-gd65-socket-1155/743926 blir det grillings? skal eg ta med hamburger og brød? du ordner salat og ost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå