Gå til innhold

EVGA GeForce GTX 780 / 780 Ti Classified

0l3M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere egentlig at EK backplate vil passe en ACX kjøler`? Altså stock kjøleren :p tenkte ikke på dette :hmm:

Nei, det vil ikke fungere.

Classified har custom-PCB. Hvis du mener SC ACX-kjøleren, så er jeg usikker.

Endret av Sermoni
Lenke til kommentar

Tror dere egentlig at EK backplate vil passe en ACX kjøler`? Altså stock kjøleren :p tenkte ikke på dette :hmm:

Kjøpte en Classy backplate fra EK, men den passet jo ikke :/ Så må nok levere den tilbake :p

Lenke til kommentar

Kjøpte en Classy backplate fra EK, men den passet jo ikke :/ Så må nok levere den tilbake :p

Hva passet ikke?

Originale var for korte, eller følger det med skruer som ikke hadde samme diameter?

Lenke til kommentar

Hva passet ikke?

Originale var for korte, eller følger det med skruer som ikke hadde samme diameter?

Selve platen trengte skruer og muttere, Så det hadde ikke vært plass til platen på toppen (Den som kjøler minnet blan annet) skal se på det, Hadde vært sykt nice med en backplate :D

EDIT: Muttere? Hva var det jeg snakket om, jeg må ha vært `Høy` :p Men selve skrue Hodet er for høyt og har ikke f.eks Drimel, for da kunne jeg vel brukt det?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du har rett på et likt, og om ikke mulig, et tilsvarende. Om de ønsker å gi deg penger igjen eller gavekort i stede får være opp til dem/deg. Men så gjenstår det bare å se hva du får da...

Hadde jo Gaming edt av MSI Z77A gd-65, Som de har på lager (altså normal edt) Så regner med jeg får den :/ Hadde virkelig lyst på det fra Asrock, Extreme 6 :p Får ihvertfall bestilt riktig PSU Seasonic X 750 :D Og har litt lyst på nytt kabbis, Mitt begynner å dra på årene. Får vel lage en tråd akkurat der om anbefalinger :D

EDIT: Håper virkelig ikke jeg får dette, Da blir jeg litt forbanna :wallbash:

https://www.komplett.no/msi-z77a-gd65-socket-1155/743926

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Du har rett på et likt, og om ikke mulig, et tilsvarende. Om de ønsker å gi deg penger igjen eller gavekort i stede får være opp til dem/deg. Men så gjenstår det bare å se hva du får da...

Hadde jo Gaming edt av MSI Z77A gd-65, Som de har på lager (altså normal edt) Så regner med jeg får den :/ Hadde virkelig lyst på det fra Asrock, Extreme 6 :p Får ihvertfall bestilt riktig PSU Seasonic X 750 :D Og har litt lyst på nytt kabbis, Mitt begynner å dra på årene. Får vel lage en tråd akkurat der om anbefalinger :D

EDIT: Håper virkelig ikke jeg får dette, Da blir jeg litt forbanna :wallbash:

https://www.komplett.no/msi-z77a-gd65-socket-1155/743926

blir det grillings? skal eg ta med hamburger og brød? du ordner salat og ost? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...