Christian Thork Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå har jeg mye tilbehør P har jo beholdt litt hver gang ;P Når man skal jorde selv, er det ikke bare å tå på innsiden av kabinettet? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå har jeg mye tilbehør P har jo beholdt litt hver gang ;P hehehe eg håper du får et knall kort nå og druser på med overclocking. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå har jeg mye tilbehør P har jo beholdt litt hver gang ;P hehehe eg håper du får et knall kort nå og druser på med overclocking. Håper jeg og Her er noe fra MSI http://game.msi.com/product/barebone/nightblade Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Pleier dere å jorde dere før dere skal bygge en Pc? Pleier dere unngå å ta direkte på komponentene? Pleier aldri å gjøre Slikt Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Pleier dere å jorde dere før dere skal bygge en Pc? Pleier dere unngå å ta direkte på komponentene? Pleier aldri å gjøre Slikt Jeg tror selv det temaet er litt oppskrytt. Jeg har selv bygget om og bygget nytt mange ganger uten å jorde på noen spesiell måte. Bare ikke sett sammen pcen på ett teppe eller lignende. Bruk gjerne et rent bord. Du får tafse litt på kjøkkenvasken 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bygget min 312 pc idag , regnet fra år 2000 bare og kun en gang har det gnistret da jeg tok i noe og da hadde jeg på ullsokker og satt på et teppe som jeg surret rundt på. Skjermkortet gikk ikke i stykker heller. Unngå å ha på ullgenser eller sos rundt på tepper så er det nesten umulig å få til noen feil. Selv om jeg hadde gått inn for det og rullet meg selv i isopor i tør luft og gnidd på balonger er det så si garantert at jeg ikke hadde ødelagt noe hardware. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bygget min 312 pc idag , regnet fra år 2000 bare og kun en gang har det gnistret da jeg tok i noe og da hadde jeg på ullsokker og satt på et teppe som jeg surret rundt på. Skjermkortet gikk ikke i stykker heller. Unngå å ha på ullgenser eller sos rundt på tepper så er det nesten umulig å få til noen feil. Selv om jeg hadde gått inn for det og rullet meg selv i isopor i tør luft og gnidd på balonger er det så si garantert at jeg ikke hadde ødelagt noe hardware. Spørs hva du tar i da. Og du merker vel sjeldent problemer relatert til statisk elektrisitet før en god stund etterpå, så det er litt vanskelig å vite hva som egentlig drepte komponenten. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hadde nå hardwaren i årevis etterpå før det ble solgt. 100% ok. Styre med armlenke osv ser bare kult ut, sjansen for at man glemmer den og river ned noe er nok ca 8 milliarder ganger større :B Endret 7. mars 2014 av War Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Andrull@ Hva står det på dine kort? På det gamle sto det ihvertfall Rev 1.0 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hadde nå hardwaren i årevis etterpå før det ble solgt. 100% ok. Styre med armlenke osv ser bare kult ut, sjansen for at man glemmer den og river ned noe er nok ca 8 milliarder ganger større :B Jeg bruker aldri armlenke. Tenker mere på å vise litt forsiktighet med tanke på statisk elektrisitet. Jeg feks unngår så langt det er mulig å ta borti elektronikken på statisk sensitive pcdeler. Holder alltid i kantene bare for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Ser ut til at dette kortet overklokker bra med Hynix http://www.overclock.net/t/1411500/official-evga-classified-owners-club/10010#post_21897677 Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Er det noen som kan forklare hvorfor jeg får identisk OC resultat med 1,3v og 1,35v? er det effekten som stopper meg da? (Nizzen, du vet kanskje hvor mye den er satt til på mitt kort med den biosen du har installert?) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fant profilen til Både Nizzen, Minhund og Andrull da jeg ballde gjennom overclock.net Jau, Kabinettet så så rått ut Andrull Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Vist noen er int så har jeg nå målt på mitt kort @ 1411Mhz til max 1,397v (1,35 i classy programmet) og 1,3v blir 1,347v Endret 8. mars 2014 av xFrEaKx Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fant denne på overclock.net , Setter link.. http://www.ebay.ca/itm/221389542810?ssPageName=STRK:MESELX:IT&_trksid=p3984.m1555.l2649&clk_rvr_id=599111875842 Selv om noe som sier meg at den er fake? Jaja.. kanskje bare meg da Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Er det noen som kan forklare hvorfor jeg får identisk OC resultat med 1,3v og 1,35v? er det effekten som stopper meg da? (Nizzen, du vet kanskje hvor mye den er satt til på mitt kort med den biosen du har installert?) Tror du kandkje har misforstått hvordan man OCer? For å få høyere hastighet så må du også øke hastigheten til skjermkortet. Så spenning er på ytelsestall uinteressant. Men at man får likt resultat med høyere frekvens kan komme av fladkehals i en benchmark, eller av en OC som ikke er stabil. Endret 9. mars 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Aaahh... Kan ikke vente lenger Skal se om jeg får bestillt PSU idag. Med gratis frakt på Netonnet Tar opp til 10 virkedager :/ Så skal jeg få sendt RMA forespørsel på HK Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Er Proshop en grei butikk? Kan få både Asrock Extreme 6 og Seasonic X 750 til 2.418kr inkl frakt eller skal jeg benytte meg av en annen butikk Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Er Proshop en grei butikk? Kan få både Asrock Extreme 6 og Seasonic X 750 til 2.418kr inkl frakt eller skal jeg benytte meg av en annen butikk Jeg har bare gode erfaringer. Kjappe og vennlige. Har bestilt en 5-6 deler derfra. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Er Proshop en grei butikk? Kan få både Asrock Extreme 6 og Seasonic X 750 til 2.418kr inkl frakt eller skal jeg benytte meg av en annen butikk Jeg har bare gode erfaringer. Kjappe og vennlige. Har bestilt en 5-6 deler derfra. Da blir det nok Proshop Sendte inn RMA for HK Venter bare på svar, Og forhåpentlig så godkjenner de og gir meg pengene tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå